افزایش تولید گوشت مرغ در پی کاهش قیمت علوفه

افزایش تولید گوشت مرغ در پی کاهش قیمت علوفه

دبیر انجمن صنفی پرورش دهندگان مرغ گوشتی از افزایش تولید گوشت مرغ به دلیل کاهش قیمت علوفه و ذخیره‌سازی آن خبر داد.
علی آذروش - دبیر انجمن صنفی پرورش دهندگان مرغ گوشتی - در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به سیر نزولی قیمت علوفه در پی کاهش قیمت نفت در بازارهای جهانی، اظهار کرد: کاهش قیمت هر کیلو ذرت از 15 تا 20 درصد، قیمت سویا از 10 تا 15 درصد و همچنین ذخیره‌سازی علوفه توسط شرکت پشتیبانی اموردام طی چهار ـ پنج ماه اخیر، باعث ایجاد آرامش روانی و اطمینان خاطر تولید کنندگان و افزایش جوجه ریزی شد.
وی افزود: کاهش قمیت نهاده‌ها باعث شد میزان تولید نسبت به شش ماهه اول10 تا 12 درصد افزایش یابد ومیزان جوجه ریزی از 75 میلیون قطعه در هر ماه به 85 میلیون قطعه برسد.
آذروش قیمت هر کیلومرغ زنده را هزار و550 تا هزار و 800 تومان درب مرغداری و قیمت هر کیلو گوشت مرغ آماده طبخ را دو هزار و300 تا دو هزار و700 تومان عنوان کرد و افزود: با توجه به روند مطلوب تولید و ذخیره‌سازی جای هیچ نگرانی برای کمبود و افزایش قیمت گوشت مرغ در این ایام (اعیاد و ‌حج) وجود ندارد.
دبیر انجمن صنفی پرورش دهندگان مرغ گوشتی خاطرنشان کرد: شرکت پشتیبانی امور دام بنا دارد در نیمه دوم سال 75 هزار تن گوشت مرغ ذخیره سازی کند که تاکنون بیش از نصف این میزان ذخیره شده است.

 
کلمات کلیدی توليد گوشت مرغ
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com