افزایش تولید مرغ در اصفهان

افزایش تولید مرغ در اصفهان
مسئول امور دام جهاد کشاورزی شهرضا گفت: شهرضا یکی از تولیدکنندگان اصلی مرغ استان اصفهان به شمار می‌رود و در ۴ ماهه نخست سال بیش از ۳۳۰۰ تن مرغ در شهرضا تولید شده است.
وجیهه فرقانی اظهار کرد: به منظور تأمین گوشت سفید برای نیاز شهروندان و سایر شهرستان‌های همجوار از ابتدای امسال و در چهار ماهه نخست تاکنون بیش از 1658490 قطعه جوجه در مرغداری‌های شهرستان ریخته شده است.
وی با بیان اینکه در 4 ماهه نخست سال بیش از 3300 تن مرغ در شهرضا تولید شده است، افزود: این تعداد جوجه پرورش و برای کشتار راهی کشتارگاه‌ها و پس از ذبح و آماده سازی وارد بازار مصرف شده است.
مسئول اداره دامپروری شهرستان شهرضا گفت: در شهرضا تعداد زیادی مرغداری وجود دارد و در نوع خود اشتغال خوبی ایجاد نموده است.
وی تصریح کرد: تشکل تعاونی مرغداران شهرستان شهرضا از تشکل‌های بارز و موفق و تولید کننده در استان است و سهم عمده‌ای در تولید مرغ برای شهرضا و شهرستان‌های همجوار و استان‌های فارس و کهکیلویه و بویراحمد و چهار محال بختیاری و خود شهر اصفهان است.
فرقانی بیان کرد: این مجموعه دارای کشتارگاه ذبح طیور اتوماتیک و با ظرفیت بالاست که روزانه مقادیر زیادی مرغ از مرغداری‌ها حمل و برای کشتار در این مجموعه شبانه با نظارت ذبح و پس از فراوری به بازار عرضه می شوند.
وی گفت: شهرستان شهرضا یکی از شهرستان‌های تأمین کننده مرغ جنوب استان اصفهان است.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com