افزایش تولید شیر و گوشت در استان تهران

افزایش تولید شیر و گوشت در استان تهران
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: تولید شیر در استان تهران با 23 درصد و تولید گوشت با بیش از 27 درصد افزایش یافته است.
حبیب امینی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: تولید شیر استان تهران در چهار ماهه نخست سال 90 نسبت به مدت مشابه سال گذشته 23 درصد رشد داشته است؛ به طوریکه 156 هزار و 975 تن شیر در این استان تولید شد.
وی با بیان اینکه استان تهران در تولید گوشت هم رشد قابل توجهی داشته، اظهار داشت: تولید گوشت در استان تهران نیز با 4/27 درصد افزایش به 18 هزار و 500 تن طی چهار ماهه گذشته رسید.
این مسئول ادامه داد: بر اساس برنامه ریزیهای انجام شده و با درنظر گرفتن افزایش تولیدات دامی، تا پایان برنامه پنجم توسعه، 735 هزار تن شیر توسط دامداران استان تهران تولید می شود.
وی بیان کرد: با همکاری تولیدکنندگان استان تهران به برنامه های پیش بینی شده می توان نزدیک شد و به اهداف برنامه پنجم توسعه در بخش دامداری دست پیدا کرد.
تولیدکنندگان شیر و صنایع تبدیلی استان تهران با مشکل مواجه نیستند
امینی با اشاره به بسته های حمایتی ویژه در استان تهران افزود: تولیدکنندگان شیر و صنایع تبدیلی استان تهران با مشکل مواجه نیستند و قیمت شیر نیز در جلسات مشترکی که با حضور 50 نفر از تولیدکنندگان برتر استان، معاون وزیر جهاد کشاورزی، استاندار و مسئولان وزارت بازرگانی برگزار شد، برای دامداران و صنایع تبدیلی تعیین شد.
وی یادآور شد: در بسته های حمایتی مواردی چون خرید تلیسه، بهسازی و نوسازی اماکن دامی، تبدیل شدن دامداریهای سنتی به صنعتی و پیگیری برای اختصاص به موقع سوخت واحدهای تولیدی پیش بینی شده است.
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران اضافه کرد: مشکل خاصی در زمینه شیر در استان تهران وجود ندارد و دامداران و تولیدکنندگان با مشکل مواجه نیستند و مشکلات موجود از سوی کارخانه ها و سایر بخشهاست.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com