افزایش تولید جهانی مکمل خوراک دام

افزایش تولید جهانی مکمل خوراک دام
بازار جهانی مکمل خوراک دام با روند ثابتی رو به رشد است و پیش بینی می شود که این بازار به دلیل افزایش تقاضا برای گوشت و محصولات گوشتی در سراسر جهان با رشد بیشتری مواجه باشد . 
بیماری های همه گیر مانند آنفولانزای مرغی ، بیماری های پا و دهان و نگرانی های زیست محیطی منجر به افزایش نگرانی در مورد سلامت حیوانات در سراسر جهان شده است . با توجه به گزارشات رسیده سازمان تحقیقات جهانی مکمل خوراک دام، پیش بینی می شود که تا سال 2018 میلادی تولیدکنندگان گوشت بیشتر بر روی کیفیت خوراک و صدور گواهینامه های مربوط به آن توجه کنند . 
مکمل خوراک دام موادی دارویی یا تغذیه ای هستند که به طور طبیعی در خوراک دام موجود نبوده و به غذای دام اضافه می شوند . مکمل های خوراک دام با توجه به عملکردشان اهمیت پیدا می کنند که از جمله آنان می توان به  کمک به رشد حیوان ، کنترل بیماری های عفونی و افزایش قابلیت هضم خوراک اشاره کرد . 
کشورهای آمریکای شمالی و اقیانوس آرام دو مصرف کنندهء مکمل خوراک در جهان هستند که در مجموع 60 درصد مکمل دنیا را مصرف می کنند . تخمین زده می شود که درآمد کشور های منطقه اقیانوس آرام  مانند چین ، هند و برزیل به دلیل افزایش سطح درآمد و افزایش سرانه مصرف گوشت رشد داشته باشد . 
عوامل موثر در بازار جهانی مکمل خوراک دام : افزایش جهانی مصرف گوشت ، افزایش آگاهی نسبت به سلامت و کیفیت گوشت ، افزایش تولید انبوه گوشت و شیوع بیماری های اخیر دامی می باشد . 
از میان عوامل تهدید کننده بازار می توان به افزایش هزینه مواد اولیه اشاره کرد . به هر حال ، افزایش هزینهء خوراک ، فرصتی برای استفاده از مکمل خوراک دام به عنوان جایگزینی ارزان قیمت است .
 تولیدکنندگان مکمل خوراک دام  بر روی توسعه کسب و کار در منطقه و راه اندازی کارخانه های جدید برای افزایش ظرفیت تولید خود متمرکز شده اند . 

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com