تحولات بزرگی در حوزه دامپزشکی در راه است

تحولات بزرگی در حوزه دامپزشکی در راه است
طبق قانون برون‌سپاری وظایف سازمان دامپزشکی به بخش خصوصی افزایش خواهد یافت و این سازمان تنها وظیفه نظارت را برعهده خواهد گرفت.
رئیس سازمان دامپزشکی با بیان اینکه سازمان دامپزشکی بیش از 36 هزار عضو دارد، افزود:  این اعضاء در بخش‌های مختلف حاکمیتی، اجرا و خصوصی مشغول به فعالیت هستند و وظیفه حفظ امنیت غذایی کشور در بخش سلامت محصولات و فرآوردهای دامی را بر عهده دارند.
علیرضا رفیعی پور با اشاره به وظیفه سنگین و مهم فعالین حوزه دامپزشکی، گفت: در این حوزه از فوق تخصص تا تکنسین‌ های دامپزشکی در سراسر کشور و دورترین نقاط به سلامت جامعه خدمات رسانی می کنند و در صورت برون‌سپاری وظایف سازمان دامپزشکی، آن ها می‌توانند در حفظ سلامت جامعه مؤثرتر عمل کنند.
وی اقتصاد دامی را یکی از فعالیت های اصلی اقتصادی در کشور دانست و اظهار داشت: از گذشته تا امروز حوزه دام یکی از حوزه‌ های اقتصاد پایدار در ایران بوده است که لازم است که مطابق با علم روز آن را پیش ببریم.
رفیعی پور اضافه کرد: دامپزشکان باید همگام با دنیا خود را مجهز به علم و دانش روز کنند تا در توسعه این فعالیت اقتصادی نقش خود را به خوبی ایفا کنند.
رییس سازمان دامپزشکی با اشاره به جلسات اخیر این سازمان با بخش خصوصی، گفت: بدون همکاری بخش دولتی و بخش خصوصی و همچنین حوزه دانشگاه رسیدن به اهداف فعالیت های دامپزشکی امکان پذیر نخواهد بود، به همین دلیل این سازمان سعی دارد تا ارتباط خود را با دو بخش خصوصی و حوزه دانشگاه افزایشدهد.
رفیعی پور در پایان با بیان اینکه تحولات بزرگی در سازمان دامپزشکی در راه است، افزود: پایه این تحولات متوجه بخش خصوصی و به کارگیری آنها در فعالیت های حوزه دامپزشکی خواهد بود.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com