افزایش 45 درصدی نرخ نهاده‌های دامی

افزایش 45 درصدی نرخ نهاده‌های دامی
اگر جلوی ارایه ارز نهاده دامی گرفته شود و همچنان شاهد افزایش بهای نهاده دامی باشیم مطمئنا قیمت تخم‌مرغ به کیلویی 7 هزار تومان از درب مرغداری و به شانه‌ای 14 تا 15 هزار تومان در سطح شهر خواهد رسید.
رییس هیات مدیره اتحادیه مرغداران مرغ تخم گذار گفت: هم اکنون نهاده های دامی کمیاب شده و تولیدکنندگان توان خرید نهاده های دامی  با این قیمت های نجومی را ندارند.
ناصر نبی پور، رییس هیات مدیره اتحادیه مرغداران مرغ تخم‌گذار با بیان اینکه تولیدکنندگان تخم مرغ از وضعیت تولید ناامید شده‌اند، اظهار داشت: قیمت نهاده‌ها به شدت افزایش یافته و تا 45 درصد رشد داشته است و دیگر باید برای 1 واحد کوچک مرغداری با 10 هزار مرغ  18 میلیون تومان هزینه شود.
وی خاطر نشان کرد: در تمام دنیا برای بخش کشاورزی و دامداری یارانه در نظر می‌گیرند این در حالی است که در کشور ما با برداشتن ارز 1226 و  افزایش 2 برابری بهای آن گویی می‌خواهند تولید را نابود کنند.
نبی پور تصریح کرد: متاسفانه این گونه تصمیم‌گیری‌ها بدون در نظر گرفتن توان اقتصادی مردم صورت می گیرد،  اگر جلوی ارایه ارز نهاده دامی گرفته شود و همچنان شاهد افزایش بهای نهاده دامی باشیم مطمئنا قیمت تخم‌مرغ به کیلویی 7 هزار تومان از درب مرغداری و به شانه‌ای 14 تا 15 هزار تومان در سطح شهر خواهد رسید.
وی در خاتمه گفت: باید به تولیدکنندگان یارانه تعلق گیرد و افزایش قیمت‌ها با در نظر گرفتن درآمد مردم صورت پذیرد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com