افزایش 27 درصدی ظرفیت تولیدی مرغداریهای گوشتی شهرستان میانه

افزایش 27 درصدی ظرفیت تولیدی مرغداریهای گوشتی شهرستان میانه
مدیر جهادکشاورزی شهرستان میانه از افزایش 27 درصدی ظرفیت مرغداریهای گوشتی در این شهرستان خبر داد.
مهندس رضا مظلومی با بیان این مطلب اظهار داشت: طرح بهینه سازی مصرف انرژی در 24 واحد از مرغداریها گوشتی به ظرفیت 600 هزار قطعه اجرا گردیده که با اجرای آن به همت کارشناسان اداره امور تولیدات دامی این مدیریت 27 درصد ظرفیت جوجه ریزی افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه در واحدهای بهینه شده میزان مصرف سوخت 28 درصد، برق 18 درصد و میانگین ضریب تبدیل از 14/2 به 9/1 کاهش یافته است افزود: طول دوره پرورش نیز از 53 روز به 49 روز رسیده است.
مهندس مظلومی همچنین افزود: مرغداران شهرستان میانه پیشتاز در عرصه اصلاح تاسیسات و تجهیزات مرغداری در استان بوده و شهرستان میانه رتبه اول جذب اعتبارات در سال 91 را داشته و با اجرای این طرح موجب افزایش بهره وری در واحد سطح و کاهش هزینه های تولید در مرغداریهای گوشتی گردیده که در صورت تخصیص اعتبارات مورد نیاز در سال 92 با تجهیز بقیه مرغداریها شهرستان شاهد افزایش چشمگیر در تولید گوشت سفید خواهیم بود.
وی در پایان ضمن اشاره به اینکه این شهرستان رتبه اول تولید گوشت سفید در استان را دارا بوده صمیمانه از ریاست و کارشناسان بانک کشاورزی میانه و بخشهای تابعه در راستای کمک به شهرستان برای کسب رتبه اول استانی در جذب اعتبارات فوق تقدیر و تشکر کرد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com