افزایش 1800 تومانی هر کیلو مرغ در یک ماه

افزایش 1800 تومانی هر کیلو مرغ در یک ماه
مقایسه قیمت انواع مواد پروتئینی با اواخر ماه گذشته نشان دهنده افزایش قیمت مرغ و ثبات نسبی قیمت گوشت قرمز و انواع ماهی است.
قیمت گوشت مرغ نسبت به ماه گذشته، افزایش 1800 تومانی داشته و کیلویی 7800 تومان در مغازه ها عرضه می شود.
به گفته معاون شرکت پشتیبانی امور دام علت افزایش قیمت گوشت مرغ، افزایش قیمت جوجه یک روزه و کاهش جوجه ریزی بوده است که با سیاست‌های شرکت پشتیبانی امور دام و وزارت جهاد کشاورزی، تا چند روز آینده بازار گوشت مرغ متعادل می‌شود.
به گفته برخی فروشندگان، قیمت گوشت مرغ در روزهای اخیر تا 8000 تومان هم افزایش یافت که در حال حاضر روند کاهشی پیدا کرده است و به گفته آن ها به احتمال زیاد در روزها و هفته‌های آینده این کاهش قیمت ادامه خواهد داشت.
همچنین هر کیلوگرم گوشت گوساله به طور متوسط 28 تا 33 هزار و 800 تومان فروخته می شود که قیمت آن در مقایسه با ماه گذشته تفاوت چندانی ندارد.
در میان انواع ماهی ها، ماهی سفید افزایش قیمت داشته است و هر کیلوگرم آن 35 هزار تومان در بازار عرضه می شود. همچنین هر کیلوگرم ماهی سالمون 17 هزار تومان عرضه می شود که در مقایسه با ماه گذشته هزار تومان کاهش قیمت دارد.
هر کیلوگرم ماهی قزل آلای تمیز شده 20هزار تومان و تمیز نشده آن 15 هزار تومان عرضه می شود. جگر گوسفندی نیز کاهشی 2000 تومانی داشته و به قیمت 28 هزار تومان فروخته می شود.
جگر مرغ نیز همچون ماه گذشته هر بسته 700 گرمی آن 3000 تومان عرضه می شود. 
 
نظرات شما
  •  

    فرزان گفت : ۹۳/۱۱/۲۸

    چرا مرتب از افزايش مرغ حرف ميزنين من توليد كننده مرغ زنده را كيلويى خيلى بازار خوب باشد بتوانم نقدى 5000 تومان حداكثرش بفروشم اما متاسفانه اين دلال و كشتارگاه و مغازداران به حق خود قانع نبوده و قيمت را بيش از حد بدست مصرف كننده ميرسانند وگرنه اين را بدانيد كه تمام خطرات متوجه مرغدار است اما موقع استفاده ديگران همه به صف نشسته اند به قول قديمى ها شده كار كردن خَر و خوردن يابو واقعيت اين است كه اگر مستقيم از توليد به مصرف برسد هم توليد كننده و هم مصرف كننده دچار زيان نمى شوند

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com