افتتاح پایانه عرضه مستقیم گوشت طیور تا پایان سال

افتتاح پایانه عرضه مستقیم گوشت طیور تا پایان سال
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران از افتتاح پایانه عرضه مستقیم گوشت طیور تا پایان سال خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی شده از ظرفیت‌های همین پایانه برای صادرات محصولات کشاورزی نیز استفاده شود.
نعمت‌الله ترکی در حاشیه بازدید از انبارهای سازمان تعاون روستایی استان تهران در شهرستان شهرری اظهار کرد: پایانه عرضه مستقیم گوشت طیور در منطقه امین‌آباد شهرری تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در این پایانه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی روستاییان نیز در دستور کار قرار گرفته و تا پایان سال 1400 به بهره‌برداری خواهد رسید.
ترکی با تاکید بر اینکه استفاده از این پایانه برای صادرات محصولات کشاورزی نیز مدنظر ما است، افزود: وسعت و ظرفیت این پایانه تا حدی است که می‌توان از آن برای صادرات محصولات کشاورزی نیز بهره برد.
وی اضافه کرد: این پایانه شامل انبارهای تعاونی روستایی به وسعت 30 هزار هکتار است که مساحتی معادل با 70 هزار متر آن از سالن‌های مسقف تشکیل شده است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران با اشاره به توانمندیهای موجود در منطقه برای تولید و تامین محصولات کشاورزی مورد نیاز استان تهران اظهار کرد: علاوه بر تولیدکنندگان، تشکل‌ها و اتحادیه‌های بخش خصوصی محصولات کشاورزی می‌توانند محصولات خود را از طریق این پایانه به صورت مستقیم عرضه و به دست مصرف‌کننده برسانند.
ترکی گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود و همچنین وسعت پایانه استفاده چندمنظوره از آن امکانپذیر بوده و می‌تواند بخش مهمی از بازار محصولات کشاورزی استان تهران را با قیمت مناسب تامین کند.
وی همچنین از نهایی شدن سند توسعه و اشتغال روستایی با همکاری سازمان تعاون روستایی استان تهران خبر داد و گفت: با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های مربوطه بیش از 75 تا 80 درصد از سند توسعه و اشتغال روستایی استان تهران آماده شده و تا پایان سال رونمایی می‌شود.
نعمت‌الله ترکی تاکید کرد: این سند دربر گیرنده تمام حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و زیربنایی مربوط به توسعه روستاها است.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com