افتتاح مرکز تکنولوژی جوجه کشی توسط شرکت تایسون

افتتاح مرکز تکنولوژی جوجه کشی توسط شرکت تایسون
این مرکز جدید برای جوجه کشی مرغ های گوشتی تایسون و مرغ های کورنیش در شمال غربی آرکانزاس ایجاد شده است.
شرکت تایسون به طور رسمی مرکز تکنولوژی جوجه کشی خود را در شهر اسپرینگدیل در ایالت آرکانزاس افتتاح نمود. این مرکز 7000 متر مربعی که کار ساخت آن نزدیک به یک سال زمان برده است، برای جوجه های گوشتی و مرغ های کورنیش کار جوجه کشی را انجام می دهد.
دوگ رامسی (Doug Ramsey)، رئیس بخش طیور شرکت تایسون اظهار داشت: «این مرکز جوجه کشی که نقطه عطفی برای شرکت تایسون به حساب می آید به ما این امکان را می دهد تا بر روی بعضی از عملیات تمرکز کنیم در نتیجه می توانیم کارآمدتر باشیم. این مرکز با بهترین تکنولوژی موجود و بالاترین سطح امنیت زیستی ساخته شده است و برای سلامت عمومی پرندگانی که در آن تخم ریزی می کنند عالی است.»
در ابتدای سال 2017، شرکت تایسون اعلام کرد که در محصولات جوجه خود که به صورت خرده فروشی بوده اند تاکنون از هیچ آنتی بیوتیکی استفاده نکرده است و به همین دلیل بزرگترین تولیدکننده در جهان است که از هیچ آنتی بیوتیکی استفاده نکرده است. از آن جایی که محیط جوجه کشی کمک می کند تا سلامت پرنده ها بالا برود، این شرکت کارخانه ای را ساخته است که از آخرین پیشرفت های امنیت زیستی نیز پیروی می کند، که از آن جمله می توان به استفاده از تهویه با تکنولوژی بالا و کنترل های زیست محیطی داخلی به منظور گردش هوای تازه در ساختمان اشاره نمود.
در این ساختمان روبات هایی قرار داده شده است تا به کارگران کمک کنند و کارایی آن ها را بهبود ببخشند. شش بازوی روباتیک کارهای تکراری را که موجب خستگی عضلات کارگران می شود بهبود می بخشد.
این مرکز تکنولوژی جوجه کشی جایگزین مرکز جوجه کشی شرکت در شهر لینکلن و اسپریگدیل ایالت آرکانزاس می شود و برای تقریبا 35 نفر شغل ایجاد می کند.
 
کلمات کلیدی مرغداری tyson foods tyson foods
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com