افتتاح مجهز ترین مرغداری خاورمیانه در شهرستان هشترود

افتتاح مجهز ترین مرغداری خاورمیانه در شهرستان هشترود
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هشترود گفت:مجهز ترین مرغداری تخم گذار خاور میانه با تولید 120هزار قطعه ای در روستای گندبیل شهرستان هشترود در هفته جهاد کشاورزی افتتاح خواهد شد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ کریمی اصل خاطر نشان کرد:این مرغداری که مجهز ترین و فنی ترین مرغداری موجود در منطقه خاورمیانه میباشد در هزینه های جاری 40 درصد صرفه جویی خواهد داشت و علاوه بر تولید تخم مرغ در صنایع جانبی      فرآورده های تخم مرغ هم فعالیت خواهد کرد.
وی افزود:مرغداری روستای گندبیل در زمینی به مساحت 5 هکتار و با هزینه ای بالغ بر 5 میلیارد تومان ساخته شده که 2میلیارد و 600میلیون تومان کمک بالا عوض دولتی و ما بقی آورده شخصی میباشد.
کریمی اصل اظهار داشت:تخم مرغ تولید شده در این مرغداری 3 برابر ظرفیت تولید شهرستان هشترود یعنی 60هزار قطعه میباشد که برای اولین بار در خاورمیانه در 8 طبقه تولید می شود.
وی ادامه داد:پیش بینی برداشت گندم از مزارع هشترود در سال زراعی امسال 750هزار تن می باشدو گفتنی است در سال گذشته کشاورزان هشترودی تا مرز 850میلیارد تومان از محل فروش گندم در آمد زائی کرده اند.
رئیس جهاد کشاورزی اشاره کرد:65 نفر از کشاورزان بهره بردار هشترودی با همکاری جهاد کشاورزی 150هکتار از کانال های آبیاری عمومی محله گنجینه کتاب و جاده سلامت را با هزینه 785 میلیون ریال بهسازی کردند.
وی گفت:شهرستان هشترود با توجه به دیم بودن زراعت منطقه آبیاری تحت فشار را در اولویت کار قرار داده و جزء 3 شهرستان برتر در حوزه آبیاری تحت فشار استان آذربایجانشرقی است.
 
کلمات کلیدی افتتاح مرغداری
نظرات شما
  •  

    مرغدار جوان گفت : ۹۴/۰۳/۲۳

    دو میلیارد و ششصد میلیون تومان کمک بلا عوض دولتی !!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    اونوقت منه مرغدار بدبخت واسه سرمایه در گردش 40 هزار تا تخم گذار اونم با سند ملکی معتبر یک ساله دارم میدووم
    خدایا این بی عدالتی و رانت تا کی؟ تا کجا ؟

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com