افتتاح 22 پروژه دام و طیور در استان تهران

افتتاح 22 پروژه دام و طیور در استان تهران
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از افتتاح 22 پروژه دام و طیور ‌به‌ مناسبت دهه مبارک فجر در این استان خبر داد.

عباس اکبری‌‌شریف امروز در حاشیه افتتاح پروژه‌های اداره جهاد کشاورزی شهرستان دماوند، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دماوند با بیان اینکه در بحث مرغداران به دنبال این هستیم تا با مدیریت مازاد بر تولید از کاهش قیمت تمام شده گوشت حمایت کنیم، اظهار داشت: همچنین با این اقدام از آسیب به مرغداران نیز جلوگیری می‌شود.
وی با اشاره به اینکه امیدواریم یک تعادل را در بین تولید‌کنندگان و مصرف‌کنندگان به وجود آوردیم، افزود: در تنظیم بازار سعی کردیم تا فشاری بر مصرف‌کنندگان وارد نشود و همچنین تولید‌کنندگان نیز محصولات خود را به قیمت پایین عرضه نکنند.
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با بیان اینکه در استان تهران، 22 پروژه در بخش امور دام و طیور به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: درصدد هستیم که تمام این پروژه‌ها در راستای افزایش تولید به خصوص بهبود کیفی محصولات افتتاح شود.
اکبری‌‌شریف با بیان این موضوع که در بخش تولیدات دامی به لحاظ کمی به اهداف خود رسیده‌ایم، تصریح کرد: اکنون هیچ نیازی به واردات مرغ در استان تهران نداریم و در حال حاضر به دنبال این هستیم تا در راستای تولید محصولات سالم گام برداریم.
وی با تأکید بر اینکه برای تولید محصولات سالم باید مصرف داروها را در بخش پرورش کاهش دهیم و این موضوع را مدیریت کنیم، ادامه داد: همچنین باید در جهت کاهش وزن و سن کشتار نیز حرکت کنیم.
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با بیان اینکه با افزایش سن کیفیت محصولات کاهش پیدا می‌کند، تصریح کرد: باید در این زمینه کنترل‌های لازم صورت گیرد تا مصرف‌کننده بتواند از گوشت‌هایی با طعم لایق و کیفیت لازم برخوردار شود.
اکبری‌‌شریف با اشاره به کاهش وزن کشتار اضافه کرد: کاهش وزن کشتار از موضوع‌های دیگری است که می‌تواند به افزایش کیفیت کمک کند و به همین منظور درصدد هستیم تا وزن کشتار را بر روی 1.600 کیلوگرم قرار دهیم.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com