اعلام آمادگی صندوق بازنشستگی کشور برای سرمایه گذاری در خراسان شمالی

اعلام آمادگی صندوق بازنشستگی کشور برای سرمایه گذاری در خراسان شمالی
نماینده شرکت هولدینگ صبا جهاد وابسته به صندوق بازنشستگی کشور در جلسه ای با استاندار برای سرمایه گذاری در خراسان شمالی از جمله احداث مجتمع گلخانه ای در مانه و سملقان اعلام آمادگی کرد. عضو هیئت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری در این نشست که روز گذشته در بجنورد برگزار شد، از سرمایه گذاری این صندوق در زمینه های مختلف کشاورزی و لبنی، صنایع غذایی و تبدیلی، بازرگانی، خرید محصولات کشاورزی و فرآوری، صادرات، تولید مرغ مادر و پرواربندی گوشت قرمز در استان های کشور از جمله خراسان شمالی در آینده ای نزدیک خبر داد.
دکتر کریمی افزود: این صندوق یک میلیون و 150 هزار عضو حقوق بگیر و یک میلیون و 250 هزار سهامدار دارد و دارای شرکت های وابسته متعددی در بخش های مختلف اقتصادی، رفاهی، کشاورزی، حمل و نقل و صادرات است که یکی از شرکت های زیر مجموعه آن شرکت سرمایه گذاری هولدینگ صبا جهاد است.
وی اضافه کرد: این صندوق 850 میلیارد تومان در ماه به بازنشستگان کشوری حقوق پرداخت می کند. استاندار خراسان شمالی هم در این نشست گفت: این استان توانمندی و ظرفیت های خوبی برای سرمایه گذاری در راستای توسعه و رونق اقتصادی به ویژه در بخش های کشاورزی، گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی و صنعت دارد. «محمود احمدی بیغش» تأکید کرد: از سرمایه گذاران با انگیزه و کارآمد در زمینه های یاد شده استقبال می کنیم.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com