اعطای تسهیلات به سرمایه گذاران برای احداث کشتارگاه در شاهرود

اعطای تسهیلات به سرمایه گذاران برای احداث کشتارگاه در شاهرود

شاهرود - خبرگزاری ایسکانیوز :مدیر کل دامپزشکی استان، پیرامون پروژه های افتتاحی در هفته دولت از افتتاح کشتارگاه دام فجر شهرستان گرمسار خبر داد و گفت: ظرفیت این کشتارگاه در هر شیفت کاری، کشتار 25 راس دام سنگین و کشتار 250 راس دام سبک است.
به گزارش ایسکانیوز، مدیر کل دامپزشکی استان گفت: با راه اندازی این کشتارگاه نیاز مردم شهرستان گرمسار، ایوانکی و آرادان به گوشت سالم و بهداشتی تامین خواهد شد و با افزایش شیفت کاری این امکان وجود دارد که این کشتارگاه گوشت مورد نیاز سایر شهرستان های همجوار را تامین نماید.
عامری هزینه اجرای این پروژه بزرگ را 2 میلیارد و 200 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: با راه اندازی این کشتارگاه 25 نفر به صورت مستقیم مشغول به کار شدند.
وی همچنین از افتتاح پروژه کشتارگاه صنعتی تمام اتوماتیک طیور در منطقه ایوانکی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این کشتارگاه امکان ذخیره سازی 750 تن گوشت سفید را برای استان سمنان میسر می سازد و در حال حاضر با 97 درصد پیشرفت فیزیکی با هزینه 6 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی با اشتغال زایی 75 نفر به صورت مستقیم در حال ساخت می باشد.
عامری از دستور کار طرح ساماندهی کشتارگاه های دام و طیور استان خبر داد و گفت: امیدواریم با همکاری سازمان همیاری شهرداری های استان این ساماندهی محقق شود.
وی با بیان این که ساخت کشتارگاه های دام پر هزینه می باشد و با توجه به تعداد دامی که کشتار می شود گفت: احداث کشتارگاه چندان برای بخش خصوصی توجیه اقتصادی ندارد.
وی در ادامه در خصوص احداث کشتارگاه بهداشتی در شهرستان شاهرود گفت: زمینه احداث کشتارگاه در شهرستان شاهرود گفت: زمینه احداث کشتارگاه در شهرستان شاهرود از سوی مسوولین استان فراهم است و اگر سرمایه گذاری حاضر باشد با اعطای تسهیلات وی را یاری خواهیم کرد ولی در حال حاضر ما برای کشتارگاه شاهرود چاره ای جز بازسازی کشتارگاه موجود نداریم و اگر متقاضی جدیدی بیاید ما آماده هرگونه همکاری هستیم.
 

 
کلمات کلیدی کشتارگاه تسهیلات
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com