اعطای 9 / 2 میلیون یورو کمک هزینه مالی به پروژه خوراک طیور به دست آمده از طالبی !

اعطای 9 / 2 میلیون یورو کمک هزینه مالی به پروژه خوراک طیور به دست آمده از طالبی !

طرح ابداعی شرکت Lallemand&Bionov با عنوان " خوراک طالبی طیور " با هدف کاهش استفاده از آنتی بیوتیک در خوراک ، از جانب دولت فرانسه 9 / 2 میلیون یورو کمک هزینه دریافت کرد .

از اهداف عمده این پروژه ابداعی، توسعه و گسترش خوراک و عناصر اغذیه ای دام و طیور است  و بر اساس ویژگی های منحصر به فرد آنزیم های طبیعی است که در طالبی ها موجود است . خاصیت پیشگیری که این ماده غذایی دارد موجب تقویت سیستم دفاعی حیوان و در نتیجه بهبود وضعیت بهداشتی مزرعه می گردد.

این طرح ابتدا درخصوص مرغ و ماکیان ، آبزیان و خوک ها مورد آزمایش قرار میگیرد و در آینده به چارپایان نشخوار کننده و اسب ها هم بسط و گسترش می یابد .

پروژه ابداعی " خوراک طالبی " یک برنامه سه ساله است که حاصل ترکیب فنون و دانش شرکت Bionov (سرپرست پروژه) و Lallemand و تخصص های تکمیلی دیگر است .{tor_sutitle}خاصیت پیشگیری که این ماده غذایی دارد موجب تقویت سیستم دفاعی حیوان و در نتیجه بهبود وضعیت بهداشتی مزرعه می گردد.{/tor_sutitle}

این پروژه مشتمل بر 3 بخش عمده است .

- فرمول بندی و رشد و توسعه متد های کشت و زرع و فرایندهای صنعتی و ارتقاء تولید و فراورده های خوراک با استفاده از کنسانتره طالبی مورد استفاده در خوراک حیوان .

- تحقیقات آزمایشگاهی در خصوص تاثیرات بیولوژیکی این طرح بر روی حیوان

- ارزیابی مزایای این طرح بر روی سلامت ، تولید مثل ، بلوغ و عملکرد حیوان

 

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com