اعتراض اتحادیه دامداران به تصمیم افزایش قیمت شیر

اعتراض اتحادیه دامداران به تصمیم افزایش قیمت شیر
رئیس اتحادیه سراسری دامداران با بیان اینکه آزادسازی قیمت شیر ضربات سختی را به تولیدکنندگان و مصرف کنندگان خواهد زد، گفت:برای جلوگیری از اتخاذ این تصمیم ناکارآمد در جلسه ستاد تنظیم بازار شرکت و اعتراضات خود را اعلام می‌کنیم.
سعید سلطانی با تأکید براینکه بنده به عنوان نماینده دامداران با آزادسازی قیمت علوفه و شیر به شدت مخالف هستم، اظهار داشت: شیر یک مایع آسیب پذیر است و نمی توان آن را به بهانه تنظیم بازار عرضه و تقاضا در انبار نگهداری کرد.
وی با اشاره به اینکه آزاد سازی قیمت شیر افزایش قیمت‌ها را به دنبال خواهد داشت، افزود: معیشت مردم در شرایط نامناسبی قرار دارد و نباید با افزایش قیمت لبنیات نارضایتی مردم را به وجود آورد.
رئیس اتحادیه سراسری دامداران با بیان اینکه براساس تفاهمات انجام شده میان دامداران و دولت تا پایان فروردین ماه 93 قیمت نهاده ها و لبنیات نباید تغییر کند، اظهار داشت: دولت طبق این تفاهمنامه مکلف است نهاده های مورد نیاز دامداران را بدون تغییر قیمت در اختیار تولید کنندگان قرار دهد.
سلطانی افزود: آزادسازی قیمت شیر ضربات سختی را به تولیدکنندگان و مصرف کنندگان خواهد زد و برای جلوگیری از اتخاذ این تصمیم ناکارآمد در جلسه ستاد تنظیم بازار شرکت و اعتراضات خود را با مستندات لازم ارائه خواهیم نمود.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com