اسید های آمینه والین و آرژنین محصولات بعدی شرکت مرغ نوجان

در مورخ بیست و ششم اردیبهشت ماه سال جاری، سمینار علمی- آموزشی شرکت مرغ نوجان تحت عنوان،برتری ال متیونین شرکت سی جی و معرفی اسیدهای آمینه والین و آرژنین ،با حضور بزرگان و دست اندرکاران و فعالین صنعت طیور ایران برگزار گردید.
در این همایش علمی-آموزشی،ضمن بررسی مزایای افزودن ال-متیونین تولید شرکت سی جی، که بزرگترین تولید کننده اسیدهای آمینه تخمیری در سطح جهان میباشد،محصولات آتی این شرکت از جمله اسیدهای آمینه والین و آرژنین نیز،معرفی گردیدند.
شرکت cjدارای 15 دفتر فروش در 15 کشور دنیا می باشد که بخش BIO آن ،تولید کننده افزودنی های غذایی دام و طیور بوده و دفتر آن در آلمان مستقر می باشد.
این شرکت دارای کارخانجات متعددی در کشورهای برزیل ،چین،اندونزی،مالزی و امریکا می باشدو بیش از 55% لیزین دنیا را تامین میکند. محصول ال –متیونین این شرکت،فرم صددرصد فعال متیونین از لحاظ بیولوژیکی بوده که طی یک فرآیند تخمیر طبیعی به صورت دوستدار طبیعت تولید میگردد.
برخلاف DL-متیونین تجاری موجود در بازار که به روش شیمیایی و با استفاده از مواد اولیه با منشا نفت خام ( منابع تجدیدناپذیر )،تولید می گردد. Lمتیونین با دسترسی زیستی 100 درصد، طبق تحقیقات و مطالعات فراوان علمی،تنها توسط گروه شرکت cj-cheiljedang تولید می گردد.
این محصول ،حداقل 10 درصد دسترسی زیستی متیونین را افزایش می دهد و سبب بهبود ضریب تبدیل خوراک،میانگین افزایش وزن روزانه و وزن کل می گردد.
سمینار فوق با سخنرانی و حضور محققین وپژوهشگران مدعو از دفتر آلمان و کره شرکت سی جی،برگزار گردید و به توضیح و تشریح محصولات آتی شرکت شامل اسیدهای آمینه والین و آرژنین، نیز پرداخته شد.
عکاس: مجید قاسمی
عکاس: مجید قاسمی
عکاس: مجید قاسمی
عکاس: مجید قاسمی
عکاس: مجید قاسمی
عکاس: مجید قاسمی
عکاس: مجید قاسمی
عکاس: مجید قاسمی
عکاس: مجید قاسمی
عکاس: مجید قاسمی
عکاس: مجید قاسمی
عکاس: مجید قاسمی
عکاس: مجید قاسمی

سمینار مرغ نوجان
عکاس: مجید قاسمی
عکاس: مجید قاسمی
عکاس: مجید قاسمی
عکاس: مجید قاسمی
عکاس: مجید قاسمی
عکاس: مجید قاسمی
عکاس: مجید قاسمی
از آنجائیکه اسید آمینه والین،چهارمین اسیدآمینه موردنیاز و محدودکننده در جیر ه طیور می باشد،افزودن آن درخوراک طیور منجر به کاهش هزینه های تولید میگردد.هم چنین،مطالعات اخیر،  نقش اسید آمینه آرژنین در بهبود عملکرد سیستم ایمنی طیور را نشان داده اند.
مدت های مدیدی است که اثر کمبود پروتئین یا اسید های آمینه در جیره غذایی طیور در تضعیف سیستم ایمنی و افزایش حساسیت حیوانات و انسان در برابر بیماری های عفونی و ویروسی شناخته شده است.
علاوه بر مزایای فوق ،استفاده از آرژنین در جیره های طیور به عنوان مکمل، منجر به افزایش ترشح هورمون رشد و تسهیل در رشد عضلانی از طریق انتقال نیتروژن مورد استفاده در عضلات و هم چنین جذب گلوکز درون سلولهای عضلانی شده که در نهایت منجر به بهبود رشد عضلانی در طیور می گردد.
با در نظر گرفتن نتایج مثبت تحقیقات و مطالعات انجام شده بالا ،شرکت مرغ نوجان وارد کننده اسید های آمینه ضروری در تغذیه طیور،با سالها سابقه و تجربه ،به منظور تامین نیاز مرغداران عزیز و صنعت مرغداری کشور،و فراهم کردن کالاهایی مفید و مؤثر در این زمینه و کاهش هزینه خوراک و بهبود عملکرد اقتصادی مدیریت و بهره وری گله،درصدد فراهم کردن اسیدهای آمینه والین،آرژنین، و ال متیونین و لیزین از پروسه های طبیعی ،برای بالا بردن فرهنگ تولید و خدمت به اقتصادی و مقرون به صرفه کردن تولید مرغ و تخم مرغ در کشور می باشد.

لازم به ذکر است شرکت مرغ نوجان با سابقه سی ساله در بخش طیور،به عنوان بزرگترین واردکننده اسیدهای آمینه در بخش افزودنی های خوراکی طیور از جمله لیزین،می باشد.هم چنین این شرکت واردات ال والین و ال آرژنین را نیز در دستور کار و برنامه خویش دارد.

 
نظرات شما
  •  

    دکتر قاضی گفت : ۹۸/۱۱/۲۱

    با سلام .. می خواستم در رابطه با قیمت و موجودی و نحوه پرداخت اسید امینه و الین و ارژینین بپرسم ..تشکر

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com