اسکندری: امیدوارم تولیدکنندگان بخش کشاورزی صاحب بانک شوند

اسکندری: امیدوارم تولیدکنندگان بخش کشاورزی صاحب بانک شوند

کیهان : وزیر جهاد کشاورزی ضمن ابراز نارضایتی از عملکرد بانکها در بخش کشاورزی گفت: امیدوارم تولیدکنندگان بخش کشاورزی صاحب بانک شوند.
محمدرضا اسکندری در مراسم معرفی و تجلیل از تولیدکنندگان برتر بخش کشاورزی ضمن قدردانی از تمامی تولیدکننده ها در این بخش گفت: آن چه که امروز در تولید کشور اتفاق افتاده، نتیجه تلاش تمامی تولیدکنندگان است که با وجود تمام مشکلات و گرفتاری ها به تولید خود ادامه داد و در مقابل گاهی با بی مهری افرادی که موظف به همکاری با آنها هستند نیز مواجه می شوند.
وی با تأکید بر این که وجود تولیدات برتر نشانه تلاش تولیدکننده ها در کشور است، ادامه داد: اگر متوسط عملکرد در برخی استان ها پایین است هیچ ارتباطی با تولید کننده نداشته و ما به همراه سایر کسانی که در تولید نقش دارند باید خودمان را نقد کرده و به اقداماتی که در سال های گذشته صورت گرفته بپردازیم.
وزیر جهاد کشاورزی با تأکید بر این که دولت نهم پاسخگوی عملکرد 16 ماهه گذشته است ادامه داد: این دولت با کشاورزان کار کرده و سعی می کند با استفاده از دانش و علم، بهره وری را در واحد سطح افزایش دهد.
وی ضمن ابراز نارضایتی از عملکرد بانک ها در بخش کشاورزی اظهار امیدواری کرد که خود تولید کننده های بخش صاحب بانک شوند.
اسکندری یادآور شد: در حال حاضر مطمئن ترین بخش در تولید، بخش کشاورزی است و کشاورزان خوش حساب ترین مشتریان هستند که متأسفانه سیستم بانکی کشور کم تر به این بخش توجه می کند.

 
کلمات کلیدی تقدیر تجلیل
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com