استفاده از خوراک ارزان خسارت هنگفتی به واحدهای مرغداری وارد کرده است

استفاده از خوراک ارزان خسارت هنگفتی به واحدهای مرغداری وارد کرده است
رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: استفاده از خوراک ارزان در واحدهای مرغداری استان، خسارت های هنگفتی را به این واحدها وارد کرده است.
دکتر جعفر عطار باشی در سمینار ترویج و توسعه پروش و تولید مرغ گوشتی در طول دوره پرورش که روز گذشته در محل سالن اجتماعات اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی برگزار شد، اظهار داشت: زمینه برای تولید مرغ بدون مصرف آنتی بیوتیک در استان وجود دارد.
وی با تاکید بر اینکه خراسان رضوی اولین استان در کشور است که اقدام به تولید مرغ بدون مصرف آنتی بیوتیک کرده است، تصریح کرد: تقاضا برای مصرف این نوع مرغ در بازار وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه قیمت مرغ بدون مصرف آنتی بیوتیک در حدود 15  هزار ریال بیشتر از مرغ های معمولی است، خواستار تولید مرغ بدون مصرف آنتی بیوتیک در حد انبوه برای استفاده مردم محروم از این نوع مرغ شد.
رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی بر رعایت موارد بهداشتی در واحدهای مرغداری تولید مرغ بدون مصرف آنتی بیوتیک تاکید کرد.
وی خاطرنشان کرد: عدم اطمینان مرغدار نسبت به فروش مرغ بدون مصرف آنتی بیوتیک با توجه به عدم تبلیغات در این بحث از جمله چالش های تولید این نوع مرغ در استان است.
 
نظرات شما
  •  

    ضرغامی مرغدار گوشتی گفت : ۹۰/۰۶/۲۶

    با سلام حضور اقای دکتر لطفا منظور خود را از خوراک ارزان روشن تر بفرمایید چیست؟
    مطلب بعدی اگر تولید شما اورگانیک است ونیاز به دارو ندارید بنا بر این فرض ضریب تبدیل این روش تولید حدود 1.8باید باشد
    هزینه تمام شده مرغ اورگانیک کمتر از مرغ موجود دربازار است لطفا بفرمایید با وجود تولید عالی وفاقد بیماری چرا مرغ تولیدی کیلویی 15000ریال گرانتر تمام میشود؟

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com