استعفای اجباری یک مدیر و برنامه ها و امیدهای مدیرعامل جدید برای مرغداران

استعفای اجباری یک مدیر و برنامه ها و امیدهای مدیرعامل جدید برای مرغداران
شنیدن خبر استعفای یک مدیر جدای از اینکه  این سمت را در کدام شرکت و با چه اعتباری داشته است این سوال را در ذهن ایجاد می کند که؛ علت چه بود؟!
شنیده ها حاکی از آن است که این استعفاء نه به خواست حمید فاضلی - مدیرعامل سابق اتحادیه سراسری شرکت های تعاونی صنعت مرغدرای کشور - بلکه به اجبار بوده است. اجباری که گفته می شود به دلیل عملکرد ضعیف این مدیر در رتق و فتق امور اتحادیه، نارضایتی اعضاء و برخی اختلاف و ابهامات دیگر بوده است.
این رسانه برای پرهیز از هرگونه پیش داوری درباره علت استعفای حمید فاضلی و به روی کار آمدن علی رضا محمدی نژاد - مدیرعامل جدید اتحادیه سراسری شرکت های تعاونی صنعت مرغدرای کشور- به گفتگو با آنان پرداخته است.
حمید فاضلی  در توضیح علت و چگونگی استعفاء خود به خبرنگار ITPNews، گفت: در مورد آنچه مطرح شده است نه حرفی را تائید می کنم و نه تکذیب و اگر کسی در خصوص ابهامات مالی که به بنده نصبت داده شده است، مستنداتی دارد آن را از طریق مراجع قانونی ارائه دهد تا به طور رسمی پاسخگو باشم.
وی ادامه داد: حتی بهترین مدیران نیز طی دوران خدمت خود مخالفانی نسبت به عملکردشان دارند به ویژه آنکه در صنعت بزرگ و تاثیر گذاری همچون صنعت مرغداری مشغول به فعالیت باشد پس شنیدن چنین سخنانی جای بحث ندارد.
مدیرعامل اسبق اتحادیه سراسری شرکت های تعاونی صنعت مرغدرای کشور، تصریح کرد: به نظر من تفاوتی نمی کند چه کسی مدیر باشد مهم نجات صنعت از شرایطی است که اکنون به آن دچار شده است و من امیدوارم مدیرعامل جدید برنامه های لازم برای خروج از مشکلات را داشته باشد و از عهد این کار سخت برآید.
علی رضا محمدی نژاد - مدیرعامل جدید اتحادیه سراسری شرکت های تعاونی صنعت مرغدرای کشور- استعفای حمید فاضلی را به خواست خودش نه اجبار عنوان کرد و اظهار داشت: اگر این استعفاء با تشخیص هیات مدیره نیز باشد مطمئنا برای آن برنامه ریزی شده است، ضمن اینکه آقای فاضلی همچنان به عنوان یکی از اعضاء هیات مدیره در اتحادیه حضور خواهند داشت.
وی برنامه های خود را برای بهبود و ساماندهی مرغداران عضو این اتحادیه، اینگونه تشریح کرد: اولین قدم دعوت از هیات مدیره و اعضاء زیر مجموعه خواهد بود تا از راهکار ها و پیشنهادات آنها استفاده و پذیرای انتقادات باشیم.
محمدی نژاد ادامه داد: اقدام بعدی مذاکره با شرکت پشتیبانی امور دام است تا قراردادها مستقیما با مرغداران زیر مجموع اتحادیه بسته شود و به این شکل دست دلالان از چرخه تولید مرغ کوتاه شود.
وی با اشاره به مازاد تولید گوشت مرغ و مشکلات ناشی از آن، گفت: با توجه به عدم هماهنگی بین جوجه تولیدی و نیاز بازار، کنترل جوجه ریزی با همکاری واحدهای مرغ مادر یکی از برنامه های بسیار جدی این اتحادیه می باشد.
محمدی نژاد افزود: همچنین توزیع نهاده بین مرغدارن بر اساس نیاز و تقاضای آنان در برنامه های اتحادیه دیده شده است تا نهاده ها با قیمت عادلانه در اختیار مرغدارن قرار گیرد.
وی بیان داشت: در خصوص عرضه مرغ نیز اتحادیه تصمیم دارد غرفه ای را در میدان بهمن تهران تهیه نماید تا به صورت مستقیم و بدون واسطه مرغ را به دست مصرف کننده برساند.
به گفته مدیرعامل جدید اتحادیه سراسری شرکت های تعاونی صنعت مرغدرای کشور، هم اکنون بازار مرغ میدان بهمن تهران در دست کسانی است که نه تنها تولیدکننده نیستند بلکه دلالان و واسط هایی هستند که بدون زحمت پول های کلانی را به جیب می زنند.
علت تغییر مدیرعامل اتحادیه سراسری شرکت های تعاونی صنعت مرغدرای کشور هر چه بوده است، امیدواریم انتخابات اینبار مدیر عامل جدید این اتحادیه با دید باز و با توجه به توان مدیریت وی باشد. تا با حضور مدیر عامل جدید در اتحادیه شاهد گشوده شدن گره ای از مشکلات صنعت مرغداری کشور و شفافیت در انجام امور باشیم .

 
نظرات شما
  •  

    مرغدار ورشکسته گفت : ۹۴/۱۰/۱۴

    هر غلطی میخوایدبکنیدفقط اوضاء خراب مرغ رو درست کنید.به کل خانواده گفته ام رای دادن در جمهوری اسلامی حرام.سی وپنج سال قراره درست بشه هی رای دادیم وبدترشد.دیگر گول نمیخوریم

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com