استرانژی های BRF برای بازار چین و کشورهای اسلامی

استرانژی های BRF برای بازار چین و کشورهای اسلامی
کمپانی BRF برزیل به دنبال سرمایه گذارانی در بخش گوشت حلال و خرید سهام شرکت COFCO چین است.
شرکت برزیلی BRF اعلام کرده که برای ورود به بازارهای چین و کشورهای مسلمان استراتژی هایی دارد.

BRF سهام COFCO را خریداری می کند

BRF GmbH، که شعبه شرکت بی آر اف می باشد، قراردادی با شرکت with COFCO Meat Holdings Limited برزیل نوشته است. بی آر اف در روزنامه ای که منتشر شده است اعلام نموده که معامله با شرکت COFCO انجام شده که در کل 77.583.000 یا 1.99% سهام شرکت COFCO خریداری شده است. بی آر اف روز 18 اکتبر در بیانیه ای به طور عمومی اهداف و برنامه های خود را اعلام نمود.
این معامله با برنامه استراتژیک بی آر اف در جهت حضور سازماندهی شده در بازارهای گوشت چین هم سو است؛ از نظر بی آر اف، بازار گوشت چین بازاری متغیر است که رشد در آن اقبال فراوانی دارد. BRF GmbH با شرکت COFCO Meat قراردادی امضا نموده است که در آن هر دو طرف قرارداد متعهد شدند که برای یافتن راه های قوی کردن همکاری استراتژیک تمامی تلاش خود را به کار گیرند؛ این راه های استراتژیک شامل تبادل بهترین شیوه های مدیریتی و عملیاتی در زنجیره تولید، درک بهتر قوانین و مقررات چین و ارزیابی مشترک موقعیت های کاری در بازارهای گوشت چین.
COFCO Meat چین شرکت پرورش سریع خوک است که شیوه تجارت ادغام عمودی دارد. این شرکت 47 فارم خوک، دو کشتارگاه و دو کارخانه فرآوری گوشت دارد که به طور استراتژیک در سراسر چین قرار گرفته اند.
 
BRF به دنبال سرمایه گذاری سادیا حلال
بی آر اف همچنین به طور رسمی از بانک هایی که پتانسیل سرمایه گذاری دارند خواسته تا در شرکت سادیا سرمایه گذاری کنند. بی آر اف تصمیم دارد تا برای ایجاد شعبه جدید سادیا حلال (Sadia Halal) بیشتر تمرکز خود را بر بازار کشورهای مسلمان بگذارد.
دعوت به سرمایه گذاری در پی اطلاعیه ای انجام شد که در 30 ژوئن و 25 ژوئیه 2016 منتشر شد و در آن بی آر اف جایگزین های بالقوه استراتژیک برای سادیا حلال را در نظر گرفته بود.
 
 
کلمات کلیدی brf گوشت حلال
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com