استخدام یک دامپزشک رسمی دولتی در کشتارگاه‌های صنعتی

استخدام یک دامپزشک رسمی دولتی در کشتارگاه‌های صنعتی
رئیس سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به این که صد درصد کشتار مرغ کشور در کشتارگاه های صنعتی صورت می گیرد، گفت: در سال گذشته ۷۴۳ میلیون قطعه طیور در کشتارگاه های صنعتی کشور ذبح شده است.
به گزارش خبرگزرای موج، مهدی خلج اظهار کرد: علت افزایش دایمی تجهیزات کشتارگاه های صنعتی نیز به دلیل این است که همراه با تکنولوژی و ارتقاء بهداشت، ما هم باید ساختارمان را متحول کنیم.
وی درباره چگونگی نظارت بر گوشت و مرغ در شهرستان ها خاطرنشان کرد: نظارت ما به همان شکل تهران است، اما؛ به دلیل کوچک بودن شهرستان ها نظارت ها جدی تر است.
خلج اظهار کرد: در حقیقت استخدام و استقرار یک دامپزشک رسمی دولتی در کشتارگاه های صنعتی برنامه اصلی ما در سال جاری است، تا اطمینان سازمان دامپزشکی به طور کامل و دقیق شود.
وی تأکید کرد: این امر یکی از دغدغه های ماست که در سال جاری پیگیر آن هستیم، ضمن این که از طریق سازمان مدیریت برنامه ریزی پیگیری هایی کرده ایم.
البته قول هایی هم گرفته ایم و به دلیل اهمیت کار مطمئنیم که با استقبال دولت مواجه شده و خواهد شد.
رئیس سازمان دامپزشکی کشور به مصرف کنندگان مرغ نیز توصیه کرد: مرغ را با وزن منطقی؛ یعنی همان حدود یک کیلو و ششصد گرم خریداری کنند.
در عین حال نیز مردم دقت کنند که مرغ خریداری شده دارای کد بهداشتی و رهگیری از سازمان دامپزشکی روی بسته باشد و در شرایط مناسبی نیز نگهداری و عرضه شود.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com