استانداردهای جدید آمریکا برای مرغ های گوشتی

استانداردهای جدید آمریکا برای مرغ های گوشتی
شورای ملی جوجه آمریکا مجموعه ای از استانداردها را برای رفاه جوجه های گوشتی تنظیم نمود.
با توجه به این که مصرف جوجه در آمریکا در تمام زمان ها بالا است، "گارانتی جوجه" مجموعه ای بیمه برای مصرف کنندگان است تا به مردم اطلاعات ساده، شفاف و مناسبی در مورد این بدهد که چگونه از جوجه های مصرفی آن ها نگهداری می شود و چگونه پرورش می یابند.
گارانتی جوجه به عنوان بخشی از برنامه بررسی شورای ملی جوجه آغاز شده است که به عنوان منبعی برای مصرف کنندگان در نظر گرفته شده است تا بتوانند در مورد گوشت جوجه پرورشی اطلاعات لازم را به دست آورند.
در مطالعه ای که اخیرا انجام شده است مشخص شده است که 76 درصد آمریکایی هنوز به اشتباه فکر می کنند که در گوشت جوجه هورمون ها و استروئیدهای اضافی وجود دارد و 70 درصد معتقدند که اکثر جوجه های گوشتی در قفس پرورش داده می شوند. به علاوه، تقریبا دو سوم (62 درصد) مصرف کنندگان می گویند که لیبل های روی جوجه ها و بسته بندی آن ها گیج کننده بوده است.

این استانداردهای جدید طبق اصول زیر می باشند:

طیور به صورت کیج فری و خارج از قفس پرورش یابند: اکثر جوجه های گوشتی در آمریکا در انبارهای بزرگ، با هوای تحت کنترل و تهویه شده رشد می کنند و آزادانه در این انبارها حرکت می کنند، با جوجه های دیگر تعامل دارند و 24 ساعت به غذای خوب و آب دسترسی دارند.
طیور بدون هورمون و استرویید اضافه پرورش داده شوند: دولت آمریکا استفاده از هورمون ها و استروئیدها را در طیور از دهه 1950 میلادی ممنوع کرده است.
توسط دامپزشکان دارای مجوز نظارت شوند: دامپزشکان دارای مجوز که در مراقبت و محافظت از سلامت جوجه ها حرفه ای می باشند، برنامه های مراقبت از سلامت قابل درکی را برای گله جوجه های گوشتی تجاری فراهم می کنند.
توسط مرغدارانی پرورش یابند که رفاه حیوانات را آموزش دیده اند: صاحبان فارم ها برای مراقبت و مدیریت جوجه ها آموزش دیده اند تا سلامت، ایمنی و محیط کم استرس را برای آن ها فراهم نمایند. اگر مرغداران یا دیگر کارکنان با جوجه ها رفتار نادرستی داشته باشند، بلافاصله تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند که پایان کار آن مرغداری و جریمه را نیز شامل می شود.


 
نظرات شما
  •  

    کرمانشاعی گفت : ۹۶/۰۷/۰۴

    سلام عزیزان. لطفا در ترجمه و برگردان انگلیسی به فارسی از لغات مناسب خود استفاده کنید. در متن بالا بجای استفاده از انبار می توانید از لغات بهتری نظی. فارم، سالت پرورش، مرغداری ، و... استفاده کنید. معمولا در سیستم صنعتی در دنیا هیچکس جوجه را در انبار!!! استفاده نمی کند. با تشکر

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com