استان ایلام قطب کشاورزی و دامداری است

استان ایلام قطب کشاورزی و دامداری است
حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی در بازدید از مناطق عشایر بخش چوار با اشاره به نقش عشایر در تولید و ضرورت حمایت از این قشراظهار داشت: استان ایلام قطب کشاورزی و دامداری کشور است.
وی افزود: همه مناطق وسیع استان تنوع آب و هوایی، زمین برای مردم فراهم کرده که مردم با تلاش و کوشش خود می توانند در این راستا اقدام کنند.
امام جمعه ایلام اضافه کرد: یکی از منویات مقام معظم رهبری تاکید بر توجه به عشایر و رفع مشکلات آنها است.
حجت الاسلام لطفی با اشاره به مشکلات قشر عشایر افزود: عشایر ما با مشکلاتی هم مواجه هستند مشکلاتی هم چون مشکل  جاده، آب و برق، مشکلات بهداشتی که باید مسئولین در این زمینه اهتمام بورزند و در جهت برطرف کردن این مشکلات تلاش کنند که قشر عشایر ما با دلگرمی بیشتری به بحث کشاورزی و دامداری بپردازند.
معروف بسطامی فرماندار ایلام و سلیمی مدیر کل امور عشایری استان نیز در جریان بازدید امام جمعه ایلام از عشایر منطقه داربید بخش چوار به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده برای عشایر پرداختند.
 
کلمات کلیدی عشایر صنعت دامپروری
نظرات شما
  •  

    دامپزشک بیکار گفت : ۹۷/۰۱/۱۷

    تمام موارد بالا درست است ولی این موارد بودجه میخواد ،ایران هم بودجه ندارد و معلوم هم نیست کی بودجه لازم تامین خواهد شد، من مطمئن هستم چنانچه پروژه ای در زمینه دامپروری در ایران شروع شود همان اوایل به دلیل کسری بودجه متوقف خواهد شد.

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com