استان البرز در تامین داروهای دامی مشکلی ندارد

استان البرز در تامین داروهای دامی مشکلی ندارد
معاون فنی مدیرکل دامپزشکی استان البرز گفت: مشکل کمبود داروهای دامی در استان البرز فعلا وجود ندارد و برای تداوم این وضعیت تلاش می کنیم.
علیرضا جمالی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص تامین داروهای دامپزشکی در البرز افزود: یکی از مواردی که در خصوص آن فعلا مشکلی نداریم، تامین داروهای دامپزشکی در استان است و باید برای تداوم این امر تلاش کنیم.
معاون فنی مدیرکل دامپزشکی استان البرز ادامه داد: عوامل مختلفی به تسهیل تامین داروهای دامپزشکی در استان البرز کمک کرده که وجود مراکز بزرگ و مهم در زمینه تولید داروهای دامپزشکی، یکی از این عوامل محسوب می شود.
وی گفت: یکی از مهمترین این مراکز و موسسات، موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی است و وجود این موسسه در کرج کمک کرده که در به دست آوردن داروهای دامپزشکی مورد نیاز در استان مشکل جدی نداشته باشیم.
بسیاری از قطبهای تولید دارو در مناطق مختلف استان البرز مستقر هستند
جمالی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر در خصوص فعالیت قطبهای دارویی در البرز افزود: بسیاری از قطبهای تولید دارو در مناطق مختلف استان البرز مستقر هستند و اهمیت کشوری، استانی و بین المللی دارند که این امر بسیار مهمی محسوب می شود.
معاون فنی مدیرکل دامپزشکی استان البرز ادامه داد: البته خودمان نیز باید برای تداوم تسهیل در تامین داروهای دامپزشکی در البرز تلاش کنیم و اقدامات لازم در این خصوص صورت گیرد و با همکاری بخشهای ذیربط ادامه داشته باشد.
وی گفت: وجود مراکز مهم تولید دارودر البرز، یک بخش از کار است و بخشهای دیگر کار در زمینه تامین داروهای دامپزشکی باید با تلاشها و فعالیتهای مورد نیاز محقق شود.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com