از فردا نمایشگاه دام و طیور مشهد آغاز می شود

از فردا نمایشگاه دام و طیور مشهد آغاز می شود
مدیرعامل شرکت مدیریت رویداد و تجارت آرسا از برگزاری دهمین نمایشگاه دام، طیور و شیلات ایران از حضور شرکتهای تخصصی و برگزاری سمینارهای ویژه در این نمایشگاه در مشهد مقدس خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری نمایشگاه های ایران، عباسعلی خاکسار با اشاره به برگزاری نمایشگاه دام، طیور و شیلات ایران در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد اظهار کرد: با توجه به برنامه‌های تخصصی و استقبال گسترده فعالان این صنعت، جذب شرکت‌های فعال در دهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام و طیور ایران برای نخستین بار در 40 روز قبل از برگزاری به پایان رسید و اکنون تقریبا تمام فضای اختصاص یافته به این نمایشگاه واگذار شده است.
وی با اشاره به اینکه حضور مدیران وزارت جهاد کشاورزی و سازمان دامپزشکی کشور در این نمایشگاه افزود: در این دوره با توجه به استقبال شرکت‌های بخش خصوصی و دولتی کشور، هیئت‌های تجاری از کشورهای افغانستان، تاجیکستان، ترکمنستان و عراق به‌ طور رسمی از این نمایشگاه بازدید کرده و مراسمی جهت تبادل اطلاعات و بررسی توانمندی‌های ایران جهت صادرات خدمات فنی و تجهیزات صنعتی در حوزه‌های مختلف دامپروری برگزار می‌شود.
مدیر عامل شرکت مدیریت تجارت و رویداد آرسا، با اشاره به حضور هیئت‌های تجاری از کشورهای افغانستان، کردستان عراق، ترکمنستان، تاجکستان در این نمایشگاه افزود: این شرکت‌ها فعالیت خود را در زمینه‌های خوراک دام و طیور، شیلات و آبزیان، داروها و مکمل‌ها، ماشین آلات و فرآورده های وابسته به صنعت دام و طیور، زنبورداری انجام می‌دهند.
دکتر خاکسار با اشاره به اینکه ده‌ها شرکت دیگر در انتظار حضور در این نمایشگاه هستند تصریح کرد: تاکنون فضایی به وسعت 15 هزار مترمربع در 5 سالن نمایشگاه بین المللی مشهد اختصاص یافته که این شرکت‌ها از استان‌های تهران، اصفهان، فارس، خوزستان، مازندران، گلستان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، اراک، قم، البرز، قزوین، خراسان جنوبی، سمنان، لرستان و خراسان شمالی حضور یافته‌اند.
وی با اشاره به برنامه ریزی‌های جانبی این نمایشگاه جهت ارتقای دانش فنی و تخصصی فعالان و مهمان این نمایشگاه اظهار کرد: در این دوره برای دومین بار همزمان با برپایی نمایشگاه،  سمینار و دوره آموزشی جهت بهره مندی دانشجویان و متخصصان داخلی با همکاری سازمان جهاد کشاورزی و دامپزشکی خراسان رضوی و کلیه اتحادیه‌های زیر مجموعه آن در صنعت دام، طیور و شیلات برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری نمایشگاه های ایران ، دهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و شیلات ایران در مشهد مقدس 14 تا 17 مردادماه امسال در محل نمایشگاه‌های بین المللی مشهد مقدس برگزار می‌شود.
انتهای پیام/
خبرنگار : سید رضا قندیلی
 
کلمات کلیدی نمایشگاه مشهد
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com