از سرگیری صادرات محصولات مرغداری روسیه به اروپا

از سرگیری صادرات محصولات مرغداری روسیه به اروپا
به دنبال توافق کمیسیون اروپا، پس از یک سال توقف روسیه مجدداً صادرات محصولات مرغداری خود را به اتحادیۀ اروپا از سر می گیرد.
با شیوع انفولانزا در منطقۀ Altai Krai ، مقامات دامپزشکی روسیه صادرات محصولات مرغداری را در سپتامبر 2014 میلادی ممنوع اعلام کردند. اینک که دیگر هیچ نشانه و علائمی دال بر وجود این بیماری دیده نمی شود، Bernard van Gotham "رئیس هیئت مدیرۀ سلامت و حقوق مصرف کننده کمیسون اروپا" اذعان داشت : روسیه به خوبی توانست شیوع انفولانزای وخیم مرغی را کنترل کند و اکنون قادر به پاسخگویی شرایط مورد نیاز کمیسیون اروپا است.
در حال حاضر، تنها 4 کمپانی روسی مجوز صادرات محصولات مرغداری به اتحادیۀ اروپا را گرفته اند که شامل : Prioskolie ، Bryansky Broiler که شعبه ای از Miratorg است ، و تولید کنندۀ بوقلمون JSC Krasnobor ، و تولید کنندۀ بلدرچین Perepelkiny & Zovni . 
به گفتۀ رئیس اتحادیۀ گوشت روسیه، به دلیل مصرف گوشت طیور بیگانه (غیر مرغی)، صادرات گوشت این نوع از طیور به اروپا از محبوبیت ویژه ای برخوردار است . به عنوان مثال، مصرف سرانۀ گوشت بوقلمون در اروپا 5 برابر روسیه است.
رئیس اتحادیۀ گوشت روسیه در ادامه افزود : به هر حال، صادر کنندگان مرغداری روسیه تلاش گسترده تری برای صادرات به بازار کشورهای آسیا و افریقای شمالی می کنند. این کشورها غلات ما را خریداری می کنند که نشان می دهد منابع خوراک طیور کافی ندارند ؛ بنابراین هزینۀ تولید گوشت در این کشورها بالاست.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com