اروپا در اندیشه ورود به بازار لبنیات ایران پس از تحریم روسیه

اروپا در اندیشه ورود به بازار لبنیات ایران پس از تحریم روسیه
موسسه تحقیقاتی یورومونیتور اعلام کرد، اگر تحریم های غرب علیه ایران برداشته شود، این کشور می تواند به بازار هدف محصولات لبنی اروپایی که قبل از تحریم روسیه به این کشور صادر می شد تبدیل شود.
یورو مونیتور اعلام کرد، لغو تحریم های آمریکا و اتحادیه اروپا علیه ایران موجب گشایش دهمین بازار بزرگ در حال رشد لبنیات جهان خواهد شد.
لیان وان دن بوس، تحلیلگر بازار مواد غذایی یورومونیتور در یادداشتی نوشت: «با توجه به این واقعیت که به دلیل اقدام پوتین در ممنوعیت واردات محصولات لبنی، بازار روسیه در حال حاضر برای بسیاری از صادر کنندگان محصولات لبنی خارج از دسترس است، ایران می تواند یک بازار جایگزین احتمالی برای بازار روسیه باشد.»
در حال حاضر فزونی عرضه جدی در زمینه محصولات لبنی در کشورهای صادر کننده وجود دارد، بنابراین ایران می تواند بازار هدف این محصولات باشد.
ایران دارای جمعیتی جوان است، به طوری که 40 درصد جمعیت 80 میلیون نفری این کشور بین 15 تا 34 سال سن دارند. مردم ایران تمایل رو به افزایشی نسبت به مواد غذایی بسته بندی شده دارند و این موجب می شود بازار این کشور به یک بازار دست نخورده تبدیل شود.
مردم ایران در سبد مصرف روزانه خود از پنیر و ماست استفاده می کنند، اما این محصولات در حال حاضر به صورت خانگی تولید می شوند.
از مدتی قبل گرایش از مواد غذایی غیر بسته بندی به مواد غذایی بسته بندی در ایران آغاز شده، اما برای متقاعد کردن ایرانی ها جهت مصرف بیشتر لبنیات بسته بندی شده، کار بیشتری باید انجام پذیرد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com