ارزانی نهاده‎های دامی کلید تفاهم میان کارخانه داران و دامداران

ارزانی نهاده‎های دامی کلید تفاهم میان کارخانه داران و دامداران
نماینده مردم سمیرم درمجلس با بیان اینکه تعادل بازار لبنیات با  خرید تضمینی مناسب شیر توسط دولت عملیاتی می شود،گفت: ثبات بازار دامداری با خرید شیر به نرخ واقعی از  دامداران مکان پذیراست.
اصغرسلیمی درباره وضعیت دامداری های کشور،گفت: برای ثبات بازارلبنیات باید نگاه ویژه ای به  نرخ  خرید شیر از  دامداران  داشت  تا بتوان علاوه برتقویت بنیه اقتصادی دامدار در عرصه تولید فرآورده‌های لبنی نه تنها به خودکفایی  رسید، بلکه در این عرصه  تبدیل به صادر کننده درجه یک درعرصه بین المل شد.
نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عدم  تطابق  هزینه ها مابین تولیدکننده وکارخانه داران مانع خرید شیراز دامدار به نرخ واقعی می‌شود، تصریح کرد: آشوب گرانی هزینه تولید، انگیزه دامدار را برای ماندگاری در صنعت تولید شیر راکاهش می دهد.
سلیمی افزود:  نرخ لبنیات باید طبق قدرت خرید شهروندان  تعیین شود و نباید به اصطلاح به سمت خیزش گرانی حرکت کند زیرا  لبنیات بطور مستقیم با افزایش سرانه سلامت جامعه ارتباط دارد.
نماینده مردم سمیرم در مجلس با بیان اینکه تعادل  بازار  لبنیات با خرید تضمینی شیر توسط دولت عملیاتی می شود،گفت:  ثبات بازار دامداری بویژه در دامداری‌های شیرده با خرید  شیر به نرخ واقعی از دامدار امکان پذیراست.
سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس،یادآورشد:کلید تفاهم میان کارخانه داران و دامدار برای فروش شیر را  باید در ارزانی نرخ نهاده های دامی  جستجو کرد زیرا زمانی که دامدار با  نرخ بالا شیر را تولید می کند ، مشخص است که برای کارخانه دار به صرفه نیست، شیر را با نرخ   نازل  در بازار توزیع کند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com