ارائه درخواست تشکیل ستاد برای جلوگیری از دلالی در بازار نهاده‌ها به وزارت کشاورزی

ارائه درخواست تشکیل ستاد برای جلوگیری از دلالی در بازار نهاده‌ها به وزارت کشاورزی
مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی گفت: طی یک هفته اخیر قیمت هر کیلو از نهاده‌های مورد نیاز صنعت مرغداری تغییر داشته که باعث تغییرات قیمت گوشت مرغ در بازار مصرف شده است.
حسین مقدم‌نیا تصریح کرد: نهاده‌های مورد نیاز طیور به موقع در اختیار تولیدکنندگان قرار نمی‌گیرد و روند تغییر به گونه‌ای است که باعث سردرگمی تولیدکنندگان و افزایش قیمت محصول شده است.
به گفته وی هر کیلو مرغ زنده در محل مرغداری 1900 تا تا 2000 تومان عرضه می‌شد که درپی افزایش بی‌رویه قیمت دان به کیلویی دو هزار و 200 تومان رسیده است.
مقدم‌نیا اظهار کرد: هر کیلو گوشت مرغ تازه در بازار مصرف از کیلویی سه هزار و 100 تومان به سه هزار و 700 تومان افزایش یافته است که افزایش قیمت نهاده‌ها عامل آن بوده است.
مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی خواستار تشکیل ستادی برای تنظیم بازار نهاده‌های تولید و گوشت مرغ شد.
وی با اشاره به اینکه 70 درصد نیاز صنعت طیور وارداتی است، اظهار کرد: طی روزهای اخیر به دلیل نوسانات قیمت ارز، نرخ نهاده‌های تولید نیز دچار نوساناتی شد که با تشکیل ستادی متشکل از تولیدکنندگان و مسئولان امر باید از فرصت‌طلبی و خللی که در توزیع نهاده‌ها ایجاد شده جلوگیری شود تا بازار به دست دلالان نیفتد.
مقدم‌نیا گفت: درخواست تشکیل این ستاد به وزارت جهاد کشاورزی اعلام شده است.
مدیر عامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی خاطرنشان کرد: درپی آزاد شدن صادرات گوشت مرغ مقرر شد برای صادرات هر کیلو گوشت مرغ 500 تومان جایزه صادراتی پرداخت شود که تاکنون این مبلغ تامین نشده است.
 
نظرات شما
  •  

    اسد گفت : ۹۰/۱۱/۱۲

    مدیرعامل جون تورا بخدا اینقدر تلاش نکن خسته میشی آ !!!
    شماها با چه روئی اینقدر مطالب بی اساس تحویل مردم و تولیدکننده بدبخت میدهید . یعنی تو این چندین و چند سال این همه ستاد تشکیل دادید ، چی رو سروسامان دادید که حالا تقاضای مجدد تشکیل ستاد تنظیم بازار را داده اید !!!!!!!!!!!!
    وضعیت شما اتحادیه ها و انجمنها دیگر بیشتر شبیه به جوک است تا کار . متاسفانه به اطراف خودتان هم نگاه نمیکنید که چه خبر است . فقط سرتان را پائین انداخته اید و کار خودتان را انجام میدهید . حیف به هزینه هائی که شما برای اتحادیه و انجمن هایتان در حال حیف و میل کردن هستید . وای بر شما که باید جواب آخرت را بدهید . واسلام

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com