ادامه توزیع شیر مدارس با اختصاص اعتبار 550 میلیارد تومانی

ادامه توزیع شیر مدارس با اختصاص اعتبار 550 میلیارد تومانی
با تأمین اعتبار 550 میلیارد تومانی، توزیع رایگان شیر در مدارس کشور با قدرت ادامه خواهد داشت.
معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی با اعلام این خبر گفت: از آنجا که دغدغه دولت، تأمین و توزیع شیر است، همزمان با فصل بازگشایی مدارس، این اقدام امسال با قوت انجام می‌شود.
حسن رکنی افزود: در جلسه‌ای که در ستاد تنظیم بازار برگزار شد، بر موضوع توزیع رایگان شیر مدارس برای افزایش سلامت و ضریب هوشی دانش‌آموزان تأکید شد.
وی خاطرنشان کرد: سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید کنندگان و وزارت آموزش و پرورش، هماهنگی‌های لازم را برای توزیع شیر در مدارس انجام داده‌اند و به‌نظر نمی‌رسد مشکلی وجود داشته باشد.
معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی از اختصاص اعتبار 550 میلیارد تومانی برای توزیع شیر رایگان در مدارس خبر داد و تصریح کرد: اعتباری معادل 550 میلیارد تومان برای شیر مدارس لحاظ شده است که بخشی از محل هدفمندی یارانه‌ها و بخشی نیز از منابع دولتی در حال تأمین است.
رکنی ادامه داد: ایران جزو 10 کشور پیشرو در تأمین و توزیع شیر مدارس شناخته شده است و در این راستا مسئولان توجه کاهفی را خواهند داشت.
وی یادآور شد: با توجه به اعتبار اختصاص داده شده و بر اساس جلساتی که با شرکت‌های صنایع لبنی برگزار شده است، توزیع شیر باکیفیت عملیاتی می‌شود.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com