اختصاص 92 میلیارد ریال یارانه به بخش دام و طیور اردبیل

اختصاص 92 میلیارد ریال یارانه به بخش دام و طیور اردبیل

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی اردبیل از اختصاص بیش از 92 میلیارد ریال یارانه از محل اعتبارات خشکسالی به بخش دام و طیور استان خبر داد.
معرفت آذری امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: میزان خسارات وارد شده به بخش دام و طیور این استان در اثر سرمازدگی و خشکسالی بیش از 371 میلیارد ریال است.
وی افزود: برای مقابله با خشکسالی و جبران خسارات وارده به دامداران و حمایت از تولید‌کنندگان محصولات دامی بالغ بر 92 میلیارد و 335 میلیون ریال یارانه به بخش دام و طیور اردبیل اختصاص یافته که از این میزان تا کنون بیش از 72 میلیارد تومان پرداخت شده است.
معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی اردبیل از اختصاص هزار و 300 میلیون ریال یارانه اختصاصی به شکر زنبورداران خبر داد و خاطرنشان کرد: شکر تامین شده 620 تن بوده که بین زنبورداران توزیع شد و به ازای هر کیلو شکر توزیعی 2 هزار ریال یارانه تعلق گرفته است.
وی قیمت فروش جو از انبار استان را به ازای هر کیلو هزار و 950 ریال اعلام کرد و ادامه داد: قیمت ذرت از انبار استان 2 هزار 473 ریال و کنجاله سویا به ازای هر کیلو 3 هزار 873 ریال بین دامداران توزیع شده است.
آذری یارانه خرید انواع علوفه و مکمل‌های دامی و طیور استان را 85 میلیارد و 435 میلیون ریال و میزان نهادهای دامی قرارداد شده با شرکت پشتیبانی امور دام استان را 62 هزار و 95 تن ذکر کرد.
وی در پایان تصریح کرد: از این میزان تا کنون 13 هزار و 53 تن شامل جو، ذرت و کنجاله سویا تامین و در حال توزیع بین دامداران تولید کنسانتره و مزارع مرغ گوشتی است.

 
کلمات کلیدی یارانه
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com