احداث 4 جوجه کشی جدید در روسیه

احداث 4 جوجه کشی جدید در روسیه

کمپانی مرغداری روسی Akashevskaya که دارای زنجیرۀ تولید نیز می باشد برای احداث 4 جوجه کشی جدید در سال 2013 سرمایه گذاری کرده است . اولین کارخانۀ جوجه کشی با ظرفیت 65 میلیون تخم مرغ در سال هم اکنون در دست ساخت است و دومین و سومین به ترتیب با ظرفیت 31 و 14 میلیون تخم مرغ در سال در نیمۀ دوم سال احداث خواهد شد و اخیراً هم در نمایشگاه VIV روسیه ، این کمپانی مرغداری قرارداد جدیدی را به منظور احداث چهارمین جوجه کشی مرغ مادر با ظرفیت 15 میلیون تخم مرغ در سال به امضا رسانید . به این ترتیب مجموع ظرفیت تولید Akashevskaya به 150 میلیون تخم مرغ در سال می رسد .

کمپانی Akashevskaya شرکت Petersime را به منظور تأمین تجهیزات و ماشین آلات جوجه کشی برگزیده و به روزترین تکنولوژی را در این زمینه استفاده کرده است . همکاری Akashevskaya و کمپانی Petersime از سال 2009 میلادی و با سرمایه گذاری در احداث جوجه کشی با ظرفیت 25 میلیون تخم مرغ در سال آغاز شد . همکاری خوب ، تجهیزات عالی و از همه مهم تر کیفیت خوب جوجه ها موجب شد تا شرکت Akashevskaya همکاری خود را با Petersime را ادامه دهد .
احداث این جوجه کشی ها بخشی از برنامه های Akashevskaya است و به این ترتیب مجموع ظرفیت تولیدات گوشت این کمپانی از 60 هزار تن به 200 هزار تن در سال افزایش خواهد یافت .

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com