احتمال گرانی دوباره لبنیات

احتمال گرانی دوباره لبنیات
برخی کارخانه‌های لبنی در سال‌های گذشته به دلیل بالا رفتن هزینه‌های تولیدشان کمیت و کیفیت محصولات خود را کاهش دادند و در مواردی از شیر‌هایی استفاده کردند که درجه میکروبی‌شان بالا بوده است‌. در حال حاضر هم با توجه به ارایه بسته جدید اقتصاد و حجم‌ پول‌هایی که قرار است به عنوان‌های مختلف تزریق شود می‌تواند باعث افزایش قیمت محصولات مختلف از جمله لبنیات در آینده شود‌.
در همین رابطه خسرو فروغان‌گران‌سایه، رییس کمیسیون بازرگانی داخلی اتاق بازرگانی ایران گفت‌: در سال‌های گذشته بعضی از کارخانه‌های لبنی از شیر‌هایی که درجه میکروبی‌شان بالا بوده یا شیر‌خشک‌های نامعتبر استفاده کرده‌اند‌.
وی افزود‌: زمانی که قیمت تمام‌شده تولیدکنندگان افزایش می‌یابد و به بیش از قیمت عرضه آن می‌رسد چند اقدام انجام می‌شود‌. یک راه این است که کارخانه، تولید خود را تعطیل می‌کند اما اگر این کار را انجام ندهد کمیت یا کیفیت محصول را کاهش می‌دهد که البته کاهش کیفیت، کار خطرناکی است و به سلامتی مصرف‌کنندگان بستگی دارد‌.
رییس کمیسیون بازرگانی داخلی ادامه داد‌: صنایع و تولیدکنندگان لبنیات مشکلات خاص خود را دارند، یکی از این مشکلات نوسازی و مدرن شدن دستگاه‌های تولید لبنی است و در سال‌های گذشته وقتی کار‌خانه‌های لبنی به قطعه نیاز داشتند با مشکل تعویض قطعه روبه‌رو می‌شدند و هزینه‌های تمام‌شده‌شان بالا می‌رفت‌.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com