احتمال وزیر شدن خلیلیان به 100 درصد نزدیک شد

احتمال وزیر شدن خلیلیان به 100 درصد نزدیک شد

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت:صادق خلیلیان وزیر پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی امروز در کمیسیون کشاورزی حاضر و به اعلام برنامه‌های خود پرداخت.
قاسم محمدی نماینده مردم اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار امور مجلس خبرگزاری فارس، در خصوص جلسه امروز یکشنبه کمیسیون کشاورزی اظهار داشت: در این جلسه ابتدا اعضای کمیسیون نظرات و تحلیل‌های خود را از برنامه‌های وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی اعلام کردند و بعد از جمع‌بندی،صادق خلیلیان سخنرانی کرد که نشان می‌داد به برنامه‌های خود کاملاً مسلط هستند.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس ادامه داد: همچنین خلیلیان سر فصلی از برنامه‌های خود را برای توسعه بخش کشاورزی روستایی از دیدگاه اقتصاد کشاورزی و سیاست پولی و نقدینگی که در بخش کشاورزی به عنوان چالش اساسی باید اعمال شود را ارائه کرد.
وی افزود: خلیلیان در خصوص اهمیتی که آب و خاک و آبخیزداری به عنوان عنصرهای اصلی تامین‌کننده‌ مزارع و عرصه‌های تولیدی دارند صحبت‌های را مطرح نمود.
محمدی تصریح کرد:وزیر پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی همچنین نگرانی خود را از بیمه محصولات کشاورزی که ‌به خاطر تقاضای تولید بالایی که در کشاورزی وجود دارد را به صورت یک طرح جامع بر اساس بیمه تکمیلی ارائه داد.
این نماینده مجلس با اشاره به برنامه‌ها، دیدگاه و شخصیت صادق خلیلیان به عنوان استاد دانشگاه و تجارب وی گفت: وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی برای تصدی این پست مناسب است؛ خلیلیان نگرش بلند مدتی به آینده و انضباط فکری و مهندسی نسبت به برنامه‌های چشم‌انداز بیست ساله نظام و برنامه پنج ساله پنجم دارد و طیبعتاً ما باید کسی را انتخاب کنیم که مسائل کشاورزی را درک کرده باشد.
وی در پایان افزود: در پایان جلسه امروز رای‌گیری صورت گرفت که درنتیجه آن خلیلیان ‌رای لازم را برای جلب نظر‌کمیسیون کشاورزی و آب منابع طبیعی را کسب کرد.

 
کلمات کلیدی انتخاب وزیر
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com