احتمال باز شدن بازار ارمنستان برای صادرات مرغ

احتمال باز شدن بازار ارمنستان برای صادرات مرغ
مدیرکل دفتر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان‌های تخصصی دامپزشکی در گفتگو با خبرنگار ایانا با اعلام این خبر گفت: کشور ارمنستان جزو اتحادیه گمرکی اوراسیا بوده و کشورهایی چون قزاقستان و بلاروس نیز جزو این اتحادیه هستند و صحبت‌هایی برای صادرات گوشت مرغ به این کشور از هفته گذشته آغاز شده که در این راستا به دفاتر فنی نامه‌هایی ارسال شده تا نظارت خود را درباره این بازار بیان کنند.
حسن اختیارزاده افزود: مراحل این امر مقدماتی بوده و باید ابتدا موانع و مشکلات و راه‌های موجود را بررسی کنیم که در صورت مساعد بودن، اقدامات لازم برای این منظور انجام می‌شود.
وی درباره مذاکره با روسیه برای صادرات لبنیات و گوشت مرغ خاطرنشان کرد: طی دو روز گذشته، مکاتباتی با کشور روسیه داشته‌ایم که لازم است هماهنگی‌های بیشتری بین کارشناسان دو کشور انجام شود.
اختیارزاده ادامه داد: پیشنهاد شده است که از نظر آزمایشگاهی، مسئولان مربوطه به کشور فوق سفر کنند تا بتوانند موارد مدنظر کشور دوست را در آزمایش‌های خود لحاظ کنند.
وی تصریح کرد: به احتمال زیاد در هفته آینده دعوت‌نامه رسمی برای ورود کارشناسان ایرانی در راستای مباحث آزمایشگاهی و هم‌گن کردن آنها ارسال خواهد شد.
مدیرکل دفتر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان‌های تخصصی دامپزشکی یادآور شد: در برنامه داریم که مذاکرات را به نحو مناسبی پیش ببریم و باید گفت که مذاکرات رو به جلو بوده، اما اندکی زمان می‌برد تا بتوانیم موافقت نهایی را اخذ کنیم.
اختیارزاده تأکید کرد: مذاکره با روسیه همچنان ادامه دارد و هیچ مانعی برای عدم صادرات محصولات ایرانی وجود ندارد.
وی اظهار داشت: ممکن است تعدادی از واحدها با استانداردهای مدنظر طرف روس هم‌خوانی نداشته باشد، اما واحدهایی وجود دارد که مورد تأیید کشور دوست بوده است و ما تلاش می‌کنیم که مراودات و مکاتبات ایران و روسیه رو به جلو پیش رود
 
نظرات شما
  •  

    kamran گفت : ۹۴/۰۲/۰۱

    دوستان واقعا خاک بر سر ما مرغدارها.مردم واسه حقوق سگ ریختن تو خیابون ها اعتراض کردند و ما همین طور نشستیم و هیچ کاری نمیکنیم تا هر بلایی دلشون خواست سرمون بیارن.البته ITP هم کم مقصر نیست من چند بار پیام دادم و خواستم هماهنگ باشیم برای تجمع مسالمت امیز ITP عزیز لطف کردن انتشار ندادن.

    پاسخ...
  •  

    مرغدار گفت : ۹۴/۰۲/۰۱

    آقای حسینی عزیز چرا ساکت مانده اید کامنت های ما را نمیگذارید خودتان هم چیزی نمی گویید مگر این شبکه خبری ما مرغداران نیست پس چرا همه طوری حرف میزنند کهانگار همه چیز آرومه واقعا جای تاسف داره انگار باید مرغ ارزون بشه تا مسولین به فکر صادرات باشند خاک بر سراین تولید شده است همه به فکر جیب خودشان هستند ما هم مشتی بدبخت که داریم برای پر کردن جیب بقیه سگ دو میزنیم.

    پاسخ...
  •  

    مرغدار گفت : ۹۴/۰۲/۰۱

    هروقت کاهش قیمت داربن میبینین تولید کننده داره ضرر میکنه حرف صادرات میزنین دهنشونو ببندین گند بزنن به ابن سیاستتون

    پاسخ...
  •  

    سنگ زیرین آسیا گفت : ۹۴/۰۲/۰۱

    مرغداران مازندران باز هم اجتماع و اعتراض کردن

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com