احتمال افزایش قیمت مرغ در ماه رمضان

احتمال افزایش قیمت مرغ در ماه رمضان
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، از احتمال افزایش قیمت مرغ در ایام ماه مبارک رمضان به علت کافی نبودن میزان ذخیره‌سازی خبر داد و گفت:اقدامات به موقع در خصوص ذخیره سازی کافی مرغ می‌تواند آرامش را به بازار هدیه کند.
حبیب برومند‌ داشقاپو با بیان اینکه مسئولان همیشه از کافی بودن ذخیره‌سازی در ایامی چون عید نوروز و رمضان برای کالاهای اساسی مردم می‌زنند، افزود: متأسفانه گویا آمار‌های ارائه شده در خصوص ذخیره‌سازی انواع مختلف کالاها و محصولات بدون شناخت از میزان تولید و مصرف در جامعه صورت می‌گیرد.
نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی، با بیان این مطلب که وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت مسئول تنظیم بازار و جلوگیری از بروز کمبود در آن هستند، تصریح کرد: مرغ مصرفی مردم در ایام ماه مبارک رمضان باید از الان تأمین تا به این ترتیب گرانی غافلگیر شود.
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، از احتمال افزایش قیمت مرغ در ایام ماه مبارک رمضان به علت کافی نبودن میزان ذخیره‌سازی خبر داد.
این نماینده مردم در مجلس نهم، با تأکید بر اینکه اگر وزارت جهاد کشاورزی تاکنون به وظایف خود به خوبی عمل کرده بود گرانی در بازار جولان نمی‌داد، افزود: یک روز گرانی مرغ، یک روز گوشت و غیره همگی ناشی از سوء‌مدیریت مسئولان است.
وی با بیان این مطلب که مصرف مرغ و گوشت مردم در ماه مبارک رمضان بیشتر از سایر ماه های سال می‌شود، گفت: تجربه ثابت کرده که نیاز است برای جلوگیری از کمبود در بازار و به تبع آن افزایش قیمت‌ها باید ذخیره سازی خوبی صورت بگیرد.
نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس، با اشاره به اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت در صورت یقین پیدا کردن در خصوص کمبود مرغ در بازار باید برای تنظیم بازار اقدام به واردات این محصول کند، تصریح کرد: اقدامات به موقع در خصوص ذخیره سازی کافی می‌تواند آرامش را به بازار هدیه کند.
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، یادآور شد: متأسفانه با اقدامات دور از منطقی که در روزهای پایانی دولت انجام می‌شود شیوع گرانی به بازار و کمبود کالاهای مصرفی مردم دور از انتظار نیست.
 
نظرات شما
  •  

    سوخته سرایی گفت : ۹۲/۰۴/۲۳

    خواهشا درمورد قیمت مرغ واقعبینانه نظر بدهید ایا از هزینهای تولید اطلاع داریدو با الفبای این صنعت اشنایی دارید

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com