اجرای طرح ویژه نوروزی بهداشتی دامپزشکی در سراسر کشور

اجرای طرح ویژه نوروزی بهداشتی دامپزشکی در سراسر کشور

رییس سازمان دامپزشکی کشور گفت: طرح ویژه نوروزی بهداشتی دامپزشکی در ایام نوروز در استان‌های کشور اجرا خواهد شد
دکتر مجتبی نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت: این طرح توسط اکیپ‌های ویژه بازرسی که تا قبل از سال جدید راه‌اندازی خواهند شد، انجام می‌شود.
وی تاکید کرد: ‌در این طرح اکیپ‌های مذکور از تمامی رستوران‌ها، هتل‌ها، کشتارگاه‌ها، سردخانه‌ها، صیدگاه‌ها، اماکن عرضه و کامیون‌های توزیع، نظارت و بازرسی ویژه خواهند داشت.
نوروزی با اشاره به اینکه ادوات و وسایل نقلیه لازم برای این اکیپ‌های بازرسی با آرم و لباس مشخص و چراغ گردان تهیه شده است، افزود: این اکیپ‌ها به‌زودی در پیکان شهر راه‌اندازی خواهد شد.
رییس سازمان دامپزشکی کشور با بیان‌ اینکه این اکیپ‌ها در سطح کشور نظارت‌های جامع و کاملی دارند، ادامه داد: اکیپ‌های بازرسی در چهار تیم تقسیم شده است که یکی از این اکیپ‌ها، اکیپ‌ بازرسی ویژه هستند و برخی نیز برای کارهای اورژانسی بهداشتی، برخی ناظر بهداشتی و برخی نیز ناظر قرنطینه خواهند بود.
وی با اشاره به اینکه لباس‌های این اکیپ‌ها نهایی شده است، افزود: در نظر داریم تمام پیک‌آپ‌های سطح کشورمان را به این سیستم مجهز کنیم تا حتی در مواقع بحرانی و به خصوص در زمان بروز زلزله و ایپدمی بیماری‌ها این اکیپ‌ها با آرم مشخص و بین‌المللی I VO انجام وظیفه کنند.
وی از فراهم شدن مقدمات تشکیل کنفرانس منطقه‌ای آسیا و اقیانوسیه خبر داد و گفت: ‌در این کنفرانس کشور ما میزبان بیش از 37 کشور از آسیا اقیانوسیه و پاسیفیک است که البته این کنفرانس بزرگترین رویداد دامپزشکی منطقه خواهد بود.
وی ادامه داد: با این کنفرانس در سال آینده میلادی تمامی روسای دامپزشکی کشورها در ایران حضور پیدا خواهند کرد.

 
کلمات کلیدی طرح دامپزشكی
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com