اجرای طرح خوداتکایی گوشت در تهران با 180 پروژه

اجرای طرح خوداتکایی گوشت در تهران با 180 پروژه
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از اجرای طرح خوداتکایی گوشت در استان تهران با 180 پروژه کشاورزی خبر داد.
سیدمحمد موسوی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: طرح خوداتکایی گوشت از طرح‏های محوری ملی بوده که با 180 طرح و 17 هزار رأس دام پروار عملیاتی شده است.
وی ادامه داد: با اجرای بندهای مندرج در برنامه‏های طراحی ‏شده این پروژه ملی، استان تهران در سالیان آینده از واردات گوشت بی‏نیاز می‏شود.
طرح توسعه کشاورزی راهکاری کارآفرین است
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، اجرای صحیح و دقیق طرح توسعه کشاورزی را راهکاری کارآفرین برای رفع معضل بیکاری خواند.
موسوی، اشتغال‏زایی برای فارغ‏التحصیلان بیکار را با توجه به ظرفیت‏های بالقوه و عظیم شهرستان دماوند از نقاط قوت اجرای طرح توسعه کشاورزی برشمرد.
وی تصریح کرد: طیف نامحدود طرح‏های کشاورزی در شهرستان دماوند اعم از شیلات، دامداری، باغداری، زنبورداری تا صنایع تبدیلی و تکمیلی، توانی حائز اهمیت در راستای توسعه اقتصادی و پایداری تولید این منطقه هستند.
تأمین آب زراعی، مصوبه مورد پیگیری مسئولان
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران مقوله تأمین آب مورد نیاز در تحقق اهداف طرح توسعه کشاورزی شهرستان دماوند و سایر نقاط استان تهران را از اهم مصوبات نشست‏های اخیر ستاد توسعه کشاورزی دانست.
موسوی ادامه داد: با رفع مشکل تأمین آب، اجرای این طرح شتاب بیشتری به خود می‏گیرد.
وی اضافه کرد: تأمین آب زراعی به عنوان بنیانی محوری در توسعه کشاورزی از چالش‏های اصلی اجرای این طرح شمرده می‏شود که با همکاری و هماهنگی‏های دستگاه‏های مرتبط در نهمین نشست کارگروه طرح توسعه کشاورزی استان تهران با حضور معاون استاندار تهران و مسئولان استانی و شهرستانی رفع شد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com