اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر مواد خام دامی در همدان

اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر مواد خام دامی در همدان

محمودرضا رسولی در گفتگو با خبرنگار مهر از آغاز طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر مواد خام دامی در ماه رمضان خبرداد و گفت: بازرسان دامپزشکی همدان از ۲۷ اردیبهشت ماه تا ۲۷ خردادماه و در دو شیفت کاری صبح و بعدازظهر در طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر مواد خام دامی و مراکز عرضه مواد خام دامی استان در ماه رمضان، نظارت می‌کنند.

مدیرکل دامپزشکی استان همدان هدف از این بازدید ها را بررسی کیفیت بهداشتی مواد خام دامی و رعایت دستورالعمل های سازمان دامپزشکی در خصوص حمل، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی در مراکز عرضه و اطلاع رسانی عمومی و آشنایی مردم استان با ضوابط مذکور دانست.

رسولی در ادامه از تشکیل و تجهیز ۳۲ اکیپ بازرسی ثابت و سیار در استان همدان برای کنترل و نظارت بهداشتی بر مواد خام دامی در ماه رمضان خبر داد و گفت: با توجه به افزایش مصرف فرآورده های خام دامی در این ماه و تأمین امنیت غذایی مصرف کنندگان از تولید تا مصرف، برنامه ریزی منسجم برای اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی در سطح استان از ۲۷ اردیبهشت ماه تا ۲۷ خرداد ماه و در دو شیفت کاری صبح و بعدازظهر صورت می گیرد.

وی اظهار داشت: در این طرح از تمام مراکز عرضه مواد خام دامی از قبیل قصابی ها، مرغ فروشی ها، خودروهای ویژه حمل فرآورده های خام دامی، سردخانه ها، کشتارگاه های دام و طیور و کارگاه های بسته بندی این فرآورده ها بازرسی انجام می گیرد.

رسولی در پایان از مردم استان همدان درخواست کرد ضمن تهیه این فرآورده ها از مراکز معتبر و مجاز، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق تلفن ۱۵۱۲ و  تلفن‌های ۴-۳۲۶۵۱۸۰۱ به بازرسان اداره دامپزشکی اطلاع دهند تا برخورد لازم در این رابطه صورت گیرد.  
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com