اجرای طرح بهینه سازی مصرف سوخت مرغداریها در گنبد آغاز شد

اجرای طرح بهینه سازی مصرف سوخت مرغداریها در گنبد آغاز شد
علیرضا میرشکار افزود: برای اجرای این طرح پیش بینی شده که به هر واحد مرغداری 10 تا 15 هزار قطعه 550 میلیون ریال تسهیلات یارانه دار پرداخت شود.
وی اظهار داشت: طرح بهینه سازی مصرف سوخت با هدف افزایش بهره وری در واحدهای مرغداری شهرستان اجرا می شود و تمامی واحدها تا پنج سال آینده تحت پوشش قرار می گیرند.
وی عنوان کرد: این طرح به دو روش اجرا می شود که در روش اول با مشارکت بانک کشاورزی و با تامین تسهیلات ارزان قیمت یا قرض الحسنه اجرا می شود.
میرشکار بیان داشت: در روش دوم تولیدکنندگان با مشارکت صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی به صورت خوداجرایی این طرح را اجرا می کنند.
رئیس اداره امورتولیدات دامی جهادکشاورزی گنبد کاووس یادآورشد: در روش مشارکت با بانک کشاورزی، تسهیلات قرض الحسنه در اختیار تولیدکنندگان قرار می گیرد و در روش خود اجرایی 35 درصد از هزینه ها به صورت بلاعوض در اختیار مرغداران قرار می گیرد.
میرشکار گفت: در روش خوداجرایی، عملیات طرح بهینه سازی توسط مرغدار و با همکاری اتحادیه مرغداران اجرا می شود و زمانی که این طرح انجام شد، 35 درصد هزینه بصورت بلاعوض به مرغداران پرداخت می شود.
162 واحد مرغداری با ظرفیت تولید سالانه 30 هزار تن گوشت سفید در گنبد وجود دارد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com