آویاژن در اسپانیا فارم جدید اجداد تاسیس می کند

آویاژن در اسپانیا فارم جدید اجداد تاسیس می کند
آویاژن، کمپانی جهانی پرورش طیور، اولین فارم پرورش اجداد خود را در شهر ویانوا د سیژنا (Villaneuva de Sigena) در ایالت هوسکا (Huesca) اسپانیا تاسیس می کند.
این فارم، که به کشاورزان قراردادی Premier Poultry Ltd شرکت آویاژن اختصاص دارد، اولین فارم جدید اسپانیا، پرتغال و مراکش به حساب می آید و گسترش بیشتر آن برای سال مالی جاری برنامه ریزی شده است.
آویاژن تصمیم دارد تا سه فارم پرورش اجداد دیگر و یک محل جوجه کشی نیز برای تکمیل کار خود تاسیس کند. تاسیسات تکمیلی ظرفیت تولید را افزایش خواهد داد تا همچنان بتواند به تقاضای بالا برای مرغداری ها پاسخ دهد.
این فارم جدید ظرفیت تولید سالانه 32 هزار جوجه اجداد را دارد و تاسیسات دیگری که در دست تولید است ظرفیت آویاژن را در منطقه به 160 هزار اجداد می رساند که برابر با 7.2 میلیون مرغداری مادر است.
آویاژن در دو سال گذشته فروش خود را در مراکش دو برابر کرده است. 80 درصد از سهام بازار پرتغال نیز در اختیار مرغداری های راس این شرکت است.
این فارم سه مرغداری مدرن دارد که همگی آن ها تجهیزات تخصصی برای سلامت، رفاه و امنیت پرنده ها دارند. تکنولوژی خوراک دهی زنجیره ای نیز با اندازه گیری دقیق خوراک و فراهم کردن تغذیه یکپارچه برای هر پرنده توزیع موثر خوراک را فراهم می کند.
تهویه تونلی و سقفی آن نیز به پرنده احساس راحتی می دهد. امنیت زیستی با نوآوری های این شرکت در زمینه امنیت زیستی انجام می شود.
سرجیو ایلان (Sergio Illan)، مدیر کل منطقه ای آویاژن، گفت که تاسیسات جدید به شرکت کمک می کند تا در بازار رو به رشد باقی بماند.


 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com