آغاز عملیات ساخت کشتارگاه بزرگ صنعتی دام شاهین شهر

آغاز عملیات ساخت کشتارگاه بزرگ صنعتی دام شاهین شهر

عملیات ساخت دومین کشتارگاه بزرگ صنعتی دام استان اصفهان توسط بخش خصوصی در شاهین شهر آغاز شد.
به گزارش خبرنگار موج از شاهین شهر، این کشتارگاه صنعتی در زمینی به وسعت دو هکتار و زیربنای 7 هزار متر مربع در 8 کیلومتری شمال شاهین شهر ساخته می‏شود.
نماینده شرکت پروتئینی نوشین حلال اصفهان گفت: این کشتارگاه با 5/1 میلیارد تومان آورده شرکت و دو میلیارد و 200 میلیون تومان تسهیلات بانکی، ظرف مدت یک سال احداث خواهد شد.
لطف الله سلطانی افزود: کشتارگاه صنعتی دام شاهین شهر در سه بخش کشتار انواع دام، بسته بندی گوشت قرمز و بسته بندی آلایش دام خوراکی فعالیت خواهد کرد.
وی تصریح کرد: تمامی تجهیزات کشتارگاه در داخل کشور تهیه می‏شود و بیش از 150 نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم مشغول به کار می‏شوند.
سلطانی با اشاره به این که برابر مجوز موجود روزانه یک هزار رأس دام سبک و یکصد رأس دام سنگین در این کشتارگاه ذبح می‏شود، افزود: پیش بینی می‏شود در فاصله کوتاهی پس از بهره برداری، این رقم به سه برابر افزایش داده شود و خط کشتار شتر مرغ نیز راه اندازی گردد.
نماینده شرکت پروتئینی نوشین حلال اصفهان در خصوص عدم برگزاری آئین کلنگ زنی این پروژه گفت: هیئت مدیره شرکت در نظر دارند روز بهره برداری، طی مراسمی از مسئولین استان و شهرستان دعوت به عمل آورند.
وی با بیان این که از 5 عنوان پیشنهادی به اداره ثبت شرکت‏ها سه عنوان نام شاهین شهر را به دنبال داشته است، گفت: متأسفانه گزینه چهارم مورد تأیید قرار گرفته است.
پیش از این رئیس اداره دامپزشکی شهرستان شاهین شهر و میمه بر ضرورت احداث کشتارگاه صنعتی دام تأکید کرده بود.
 

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com