آغاز طرح نوروزی نظارت بر واحدهای عرضه‌ مواد خام دامی

آغاز طرح نوروزی نظارت بر واحدهای عرضه‌ مواد خام دامی

علی نجفلو در گفتگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به اینکه شبکه دامپزشکی شهرستان ملایر از ابتدای اسفند ماه تا 20 فروردین ماه سال آینده در کنار فعالیت‌های خود برنامه ویژه طرح نوروزی را برای کنترل وضعیت بهداشتی مواد خامی در شهرستان به اجرا گذاشته است، اظهار داشت: اکیپ‌های بازرسی مواد خام دامی شبکه اقدام به نظارت بهداشتی در واحدهای عرضه‌کننده مواد خامی در قصابی‌ها، مرغ‌فروشی‌ها، مراکز عرضه ماهی‌های مصرفی و زینتی کرده و با تشکیل اکیپ‌های مشترک با ادارات بازرگانی، تعزیرات، دادگستری و مراکز بهداشتی اقدام به بازرسی رستوران‌های بین شهری کرده‌اند.
وی بیان داشت: علاوه بر این اقدامات مذکور، از تاریخ 28 اسفند ماه تا 13 فروردین کشیک این اداره به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به همشهریان است.
مدیر شبکه دامپزشکی ملایر اضافه کرد: همزمان اکیپ‌های سیار نیز در سطح شهرستان و در شهرهای سامن، جوکار، ارزندریان و زنگنه بازرسی از مراکز مختلف عرضه مواد خام دامی را انجام می‌دهند.
وی گفت: همچنین در ایام تعطیل مراکز خصوصی شامل داروخانه‌ها، درمانگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها و مراکز مایه‌کوبی به صورت شیفتی آماده ارائه خدمات به دامداران هستند.
نجفلو خاطرنشان کرد: همشهریان می‌توانند هرگونه انتقاد، پیشنهاد و تخلفات و شکایات خود را سریعاً با شماره 3346664 به شبکه دامپزشکی ملایر اطلاع داده تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.
 

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com