آغاز صادرات محصولات مرغداری ایران به روسیه !

آغاز صادرات محصولات مرغداری ایران به روسیه !
به گفتۀ هومن فتحی – مدیرکل دفتر امور بین الملل و سازمان های تخصصی وزارت جهاد کشاورزی ایران – دو کمپانی مرغداری ایران موفق به اخذ مجوز برای صادرات محصولات مرغداری به روسیه شدند.
آقای فتحی گفت : پس از یک سال گفتگو و مذاکره مابین وزارت جهاد کشاورزی ایران و نمایندگان روسیه ، برای اولین بار در تاریخ روابط بازرگانی ایران و روسیه ، موفق به برداشتن گامی مهم در زمینۀ صادرات محصولات لبنی و پروتئینی ایران به بازار روسیه شدیم. 
وی افزود : روسیه در این مدت اطلاعاتی در رابطه با ساختار و عملکرد مراکز بهداشتی ایران و همچنین نحوۀ سیستم مجوز تولید ایران دریافت و رضایت خود را از سطح کنترل بهداشت در تجهیزات مرغداری ایران اعلام کرد. 
آقای فتحی همچنین گفت انتظار می رود تعداد کمپانی های مجاز به صادرات بیشتر شود. ایران امکان صادرات 100 هزار تن محصولات مرغداری در سال را به روسیه دارد و در نظر دارد تا فرصت های صادراتی خود را توسعه بخشد. 
مدیر دفتر اقتصاد و بازرگانی سفارت روسیه در ایران عنوان کرد : طی سال های اخیر ، ایران برنامه هایی برای احداث مرغداری های جدید اجرا کرد و اکنون این کشور قادر است در مقادیر عظیم صادرات گوشت مرغ به روسیه داشته باشد.
آقای فتحی گفت : تحریمات وضع شده از سوی روسیه در مقابل کشورهای غربی ، بازار این کشور را برای صادرات از سوی کشورهای جهان سوم باز کرده است. 

 
نظرات شما
  •  

    کمال گفت : ۹۴/۰۴/۱۳

    فقط یک شایعه است, که مرغدارهای بدبخت جوجه ریزی را متوقف نکنند.

    پاسخ...
  •  
    گفت : ...

    مهدی گفت : ۹۴/۰۴/۲۰

    گلگفتی عراق جکارکرد که روسیه بکنه دروغه

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com