آغاز خرید مرغ آماده طبخ از سوی پشتیبانی امور دام استان با قیمت مصوب

آغاز خرید مرغ آماده طبخ از سوی پشتیبانی امور دام استان با قیمت مصوب
مدیرکل پشتیبانی امور دام آذربایجان شرقی، از آغاز خرید مرغ آماده طبخ از مرغداران مرغ گوشتی استان به قیمت مصوب توسط این شرکت خبر داد.
رضا خدایی امروز سه شنبه در جلسه تنظیم بازار سازمان با اشاره به اینکه گوشت مرغ آماده طبخ از قرار هر کیلوگرم به قیمت مصوب 46 هزار ریال توسط این شرکت خریداری می شود گفت : این امر در راستای حمایت از تولید کننده گوشت سفید مرغ و جلو گیری از کاهش قیمت این محصول در بازار مصرف و در راستای تنظیم بازار مصرف این محصول صورت می گیرد و تولید کنندگان می توانند در صورت تمایل به فروش محصول خود، با رعایت شرایط آماده سازی مرغ برای فروش با این شرکت هماهنگی های لازم را انجام دهند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به توافقات انجام یافته شرکت پشتیبانی امور دام با سازمان جهاد کشاورزی در نحوه عرضه نهاده های دامی به بهره برداران این بخش در استان اشاره کرده و افزود: براساس توافقات بعمل آمده، دان مرغ براساس اعلام معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان در اختیار بهره برداران قرار خواهد گرفت.
خدایی با بیان اینکه این امر در راستای حمایت از تولیدکنندگان بخش کشاورزی صورت می گیرد گفت : استفاده لازم از تجارب و مدیریت جهاد کشاورزی در این امر به عنوان متولی اصلی تولید محصولات کشاورزی و تامین نیاز جامعه به محصولات غذایی و همچنین جلوگیری از ورود واسطه ها به چرخه تولید- توزیع و افزایش و کاهش تصنعی قیمت نهاده ها در بازار مصرف استان انجام می پذیرد.
سالانه 326 هزارتن سیب زمینی در آذربایجان شرقی تولید و روانه بازار مصرف می شود
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: از تولید سالانه 4 میلیون و 400 هزار تن سیب زمینی در کشور،  326 هزارتن در این استان تولید و روانه بازار مصرف می شود.
دکتر مسعود محمدیان در جلسه تنظیم بازار سازمان با اشاره به مصرف سرانه محصول سیب زمینی در استان گفت : مصرف سرانه این محصول در کشور 42 کیلوگرم و در استان 47 کیلو گرم است که بیش از 5 کیلو گرم از مصرف سرانه کشور بیشتر می باشد.
وی با بیان اینکه سالانه 300 هزار تن از محصول تولید شده به خارج از کشور صادر می شود افزود: با توجه به حجم تولید 96 هزار تنی سیب زمینی تابستانه و 230 هزار تنی سیب زمینی پائیزه در استان، دو برابر نیاز مصرف استان بوده و بخشی از این محصول به کارخانه های فرآوری و همچنین خارج از کشور صادر می شود.
230 هزار تن محصول سیب زمینی پائیزه استان آذربایجان شرقی
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان با اشاره به میزان 230 هزار تنی محصول پائیزه سیب زمینی استان گفت: با برنامه ریزی های انجام یافته توسط این معاونت، محصول تولیدی برای جلوگیری از افزایش و کاهش تصنعی قیمت و تضرر تولید کنندگان و مصرف کنندگان این محصول، به تدریج برداشت و به بازار مصرف روانه خواهد شد.
ایوب ایرانیفام در جلسه تنظیم بازار سازمان با اشاره به برنامه های این معاونت در مدیریت منابع تولید بخش زراعی گفت: کنترل نحوه و میزان برداشت محصول توسط بهره برداران در فصل برداشت، نیاز سنجی بازار مصرف و هدایت محصول به بازار مناطق مختلف استان ، هماهنگی با سازمان تعاون روستایی در ایجاد امکان برای خرید محصول و فراهم آوری شرایط انبار نمودن محصول توسط تعاونی های تولید در شهرستان های تولید کننده این محصول از جمله اقدامات این معاونت در اعمال مدیریت لازم بر بازار تولید و مصرف در روند جلوگیری از تضرر تولید کننده است.
برگزاری یادواره شهدای کارمند به مناسبت هفته دولت در مدیریت جهادکشاورزی بستان آباد
به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد شهدای کارمند شهرستان بستان آباد مراسمی با حضور فرماندار ، امام جمعه ، فرمانده بسیج ناحیه بستان آباد ، نماینده مردم شهرستان بستان آباد در مجلس شورای اسلامی و تعداد کثیری از مسئولین ادارات و همچنین کارمندان مدیریت جهاد کشاورزی در محل نماز خانه مدیریت برگزار گردید .
حجت الاسلام  عباسی مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در مدیریت جهادکشاورزی شهرستان بستان آباد در این یادواره به موضوع مقاومت و دفاع از مهین در روایات و احادیث اشاره نموده و افزود: ایثار و از خودگذشتگی های رزمندگان اسلام در طول 8 سال دفاع مقدس  بر کسی پوشیده نبوده لذا لازم است یاد و خاطره شهیدان و جانبازان گرامی داشته شود.
 
نظرات شما
  •  

    ضرغامی مرغدار گفت : ۹۱/۰۶/۱۵

    پشتیبانی امور دام شما گه مرغ را به قیمت 46000ریال میخواهید بر سر قراداد خودتان پایبند هستید که سویا 83000ریالی به ازا هرکیلو مرغ 2.5 کیلو سویا بدهید؟؟؟یا باز هم زور گویی؟
    با زور واردات نمی توان تولید را افزایش داد

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com