توزیع نهاده‌های دپو شده

توزیع نهاده‌های دپو شده
 پس از نظارت میدانی اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس از برخی گمرکات کشور و آشکار شدن دپوی بیش از ۳ میلیون تن نهاده دامی در گمرک، نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: پس از پیگیری‌‎های انجام شده و بازرسی اعضای کمیسیون کشاورزی از بندر امام خمینی توزیع ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تن نهاده‌های دامی دپو شده در این بندر آغاز شده است.

محمدجواد عسکری نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در خصوص توزیع نهاده‌های دامی دپو شده در انبارهای گمرک بندر امام خمینی (ره)، گفت: پس از پیگیری‌‎های انجام شده و بازرسی اعضای کمیسیون کشاورزی از بندر امام خمینی توزیع 3 میلیون و 400 هزار تن نهاده‌های دامی دپو شده در این بندر آغاز شده است.

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در نشست پیگیری بازرسی از بندر امام خمینی(ره) مقرر شد که با همکاری استانداران، ادارات کل راه‌داری استان‌ها و راه‌آهن نهاده‌های دپو شده در سراسر کشور توزیع شود، عنوان کرد: از سوی کمیسیون کشاورزی طی هفته جاری گروهی مجددا از انبارهای کمرگ بندر امام خمینی (ره) بازدید می‌کنند.

گفتنی است پس از اعلام کمبود نهاده‌های دامی در کشور و بروز اختلالاتی در مسیر واردات نهاده‌های دامی نواب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی از بندر امام خمینی (ره) به عنوان یکی از بزرگترین درگاه‌های واردات نهاده به کشور بازرسی کردند. در جریان بازرسی میدانی اعضای کمیسیون کشاورزی مشخص شده که 3 میلیون و 400 هزار تن نهاده دامی در این بندر علی رغم نیاز دامداران و مرغداران دپو شده است.

کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی پس از دریافت گزارش بازدید کنندگان از بندر امام خمینی(ره) نشستی را به منظور پیگیری دلایل دپو نهاده‌های دامی برگزار کرد و در این نشست مقرر شد ظرفیت حمل و نقل نهاده‌های دامی به روزانه 3 هزار کامیون افزایش داده شود.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com