آغاز توزیع مرغ و گوشت منجمد در نمایشگاه‌های ضیافت

آغاز توزیع مرغ و گوشت منجمد در نمایشگاه‌های ضیافت
در حالی که در روزهای نخست برگزاری نمایشگاه طرح ضیافت، خبری از عرضه گوشت و مرغ منجمد در این نمایشگاه‌ها نیست، مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام اعلام کرد: مشکلی از نظر ذخایر گوشت و مرغ نداریم و براساس مصوبات ستاد تنظیم بازار، توزیع این محصولات آغاز شده است.
طرح ضیافت در آستانه ماه رمضان و در راستای تامین اقلام اساسی مورد نیاز مصرف‌کنندگان که از روز پنجشنبه - پنجم تیر - در چهار منطقه تهران از جمله مصلی، پارک ارم، بوستان ولایت و حکیمه آغاز برگزار شده و تا 10 روز آینده ادامه دارد البته طی روزهای نخست برگزاری این نمایشگاه‌ها، خبری از توزیع گوشت قرمز و مرغ منجمد در دو نمایشگاه مصلی و پارک ارم نبود.
مصطفی یاسایی - مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام - به عنوان متولی تامین این محصولات در نمایشگاه‌های ضیافت در این باره به خبرنگار ایسنا گفت: براساس مصوبات ستاد تنظیم بازار، شرکت پشتیبانی امور باید نسبت به توزیع 30 هزار تن گوشت مرغ و 10 هزار تن گوشت قرمز منجمد اقدام می کرد که اقدامات لازم برای توزیع این محصولات آغاز شده است.
وی افزود:‌ هیچ مشکلی از نظر وضعیت ذخیره و توزیع گوشت مرغ و گوشت قرمز منجمد شده برای ماه رمضان وجود ندارد و شرکت پشتیبانی امور دام براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار و با توجه به میزان کشش بازار توانایی توزیع این محصولات را دارد.

 
نظرات شما
  •  

    فرزان گفت : ۹۳/۰۴/۰۸

    مرغ كيلويى 5500 تومن مال كدوم مرغدار بدبخت را داريد اتيش ميزنيد وقتى ميوه را كيلويى 10000 تومن ميفروشن گوشت مرغ اينه قيمتش روزه اى كه بخواهى با بيچاره كردن يكسرى توليد كننده همراه باشد خدايش درست نيست حالا مسئولين بگن جلوى تورم گرفتيم نه آقايان توليد را رو به نابودى بردى بيكارى را افزايش دادى جلوى پيشرفت را گرفتين اخه شما كه زير كولر گازى نشستين داريد يا چايى يا خاطره تعريف ميكنين ميدونيد كه هر كيلو مرغ چقدر تموم ميشه

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com