آغاز توزیع روزانه 300 تن مرغ با قیمت مصوب در تهران

آغاز توزیع روزانه 300 تن مرغ با قیمت مصوب در تهران

واحد مرکزی خبر - رئیس سازمان بازرگانی استان تهران گفت: توزیع روزانه 300 تن گوشت مرغ گرم با قیمت مصوب در تهران آغاز شده است.
عباس قبادی در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر با بیان اینکه قیمت هر کیلوگرم مرغ 2 هزار و 500 تومان عرضه می شود، گفت: مردم می توانند مرغ را با این قیمت از برخی میادین میوه و تره بار و شبکه های صنفی توزیع هم خریداری کنند.
وی با بیان اینکه کمبود عرضه مرغ در بازار موجب افزایش قیمت آن شده است، گفت: قیمت مرغ در تهران تا پایان هفته کاهش می یابد. قبادی با بیان اینکه گوشت گوساله هم با قیمت هر کیلوگرم 7 هزار و 300 تومان در شبکه های صنفی توزیع می شود ، گفت: با دایر شدن نمایشگاههای بهاره در چهار نقطه تهران میزان توزیع گوشت گوساله افزایش خواهد یافت.
وی گفت: حدود 95 هزار تن گوشت منجمد مرغ و گوساله هم برای توزیع در شب عید در استان تهران ذخیره سازی شده است.
رئیس سازمان بازرگانی استان تهران همچنین از ذخیره 20 هزار تن سیب و پرتقال برای توزیع در شب عید خبرداد و گفت: تاکنون مرکبات برای عرضه در شب عید قیمت گذاری نشده است و به محض نهایی شدن قیمت مصوب آن از طریق رسانه ها اعلام خواهد شد.
قبادی با اشاره به ذخیره سازی مواد پروتئینی و مرکبات گفت:‌ به محض احساس نیاز به ویژه در دوره بازار شب عید این اقلام به بازار تزریق خواهد شد.
 

 
کلمات کلیدی توزیع مرغ قیمت مصوب
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com