آغاز تحویل سبوس گندم به دامداران با نرخ مصوب پنج هزار و 200 ریال در گیلان

آغاز تحویل سبوس گندم به دامداران با نرخ مصوب پنج هزار و 200 ریال در گیلان
معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از آغاز تحویل سبوس گندم به دامداران از سوی اتحادیه دامداران با نرخ مصوب پنج هزار و 200 ریال خبر داد.
مجید زیرک ظهر چهارشنبه در حاشیه جلسه بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به تحویل 24 هزار تن گندم به صورت ماهانه به کارخانجات آرد استان افزود:  پس از فرآوری این میزان گندم، با برآورد استحصال 15 درصدی به طور متوسط سه هزار و 600 تن سبوس به دست می آید.
وی اظهارداشت: از مجموع سبوس استحصالی از کارخانه‌های آرد استان، 500 تن سبوس در اختیار نانوایی‌ها قرار داده می‌ شود و سه هزار و 100 تن نیز از طریق اتحادیه دامداران بین کارخانجات تولید علوفه، مرغداران و سایر دامداران غیر عضو اتحادیه توزیع می شود.
معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت قیمت مصوب توزیع سبوس را پنج هزار و 200 ریال عنوان کرد و یادآورشد: گزارش توزیع سبوس از طریق اتحادیه دامداران هر ماه در اختیار استانداری گیلان، سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان جهاد کشاورزی استان قرار داده می شود و اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت، بر نحوه عملکرد و توزیع سبوس در سطح استان نظارت می کند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com